Ik een netwerkje met 2 pc's (host en client) en ik deel internet via Sygate 4.0 en dit werkt prima. MSN werkt ook, maar nu wil ik ook Kazaa op de client gebruiken. Ik heb het geinstalleerd, Kazaa start gewoon op, ik kan een verbinding met Kazaa maken, ik kan bestanden zoeken, alleen het downloaden van liedjes lukt niet.
Ik vermoed dat ik in de sygate manager bij acces rules een nieuwe rule moet aanmaken voor Kazaa, ik heb de faq over poortmapping al gelezen, maar ik snap nog niet precies wat ik moet invullen. Ik kreeg ook van die faq het idee dat als ik voor Kazaa een poort map, ik het alleen op de client nog kan gebruiken, maar ik wil het dus afwisselend op de een en de ander gebruiken.
Als iemand me kan helpen met de instellingen hiervoor ben ik hem erg dankbaar!
Ik vermoed dat ik in de sygate manager bij acces rules een nieuwe rule moet aanmaken voor Kazaa, ik heb de faq over poortmapping al gelezen, maar ik snap nog niet precies wat ik moet invullen. Ik kreeg ook van die faq het idee dat als ik voor Kazaa een poort map, ik het alleen op de client nog kan gebruiken, maar ik wil het dus afwisselend op de een en de ander gebruiken.
Als iemand me kan helpen met de instellingen hiervoor ben ik hem erg dankbaar!