TweakerVincent schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 01:05:
Graphics vind ik belangrijk. Wat ik jammer vind is dat de meeste RTS-en singleplayer focus op gewoon base builden attacken minder is geworden. Ik moet nu allemaal ander soort missies spelen terwijl ik gewoon relaxt een basis wil bouwen. Ik denk soms terug aan de dune2 tijdperk met 30 missile rocket turrets en dan relaxt leger opbouwen (terwijl de vijand dom kapot gaat)... wellicht wat suf maar wel relaxt
[...]
zal deze eens checken
Ik vermaak mij nu prima met Age of Mythology (extended edition), graphics zijn wat gedateerd maar nog prima te doen.
Ik had ook het probleem bij bijv. SC2 van de druk van het bouwen en de missie, alsof je een wapen wedloop aan het uitspelen bent.
Dat is bij Age of Mythology een stuk minder, ik kan veel meer mijn eigen tempo bepalen.
Af en toe zo erg dat ik veel te lang heb doorgebouwd en een enorm leger heb, waardoor ik de enemy zo platswals.
Wellicht moet ik ook een moeilijkere graad spelen, maar ik speel het voornamelijk om chill te kunnen bouwen en alles zo veel mogelijk te levellen, het echt winnen is bij mij dan ook secundair.
Kijk anders eerst wat video's om te bepalen of je het wat vind.
Ik hoop zelf dat Age of Empires 2 HD: Definitive Edition (volledige remaster) dan ook binnenkort uitkomt, die past ook in dit rijtje.
[
Voor 11% gewijzigd door
Turismo op 28-07-2018 10:20
]