Toon posts:

Hoe maak ik mijn lege HHD klaar voor programmas ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuwe laptop gekocht (HP Pavilion 15-ck093nd met windows 10) en vanwege weinig SSD opslag wil ik graag een aantal programma's op mijn HDD installeren. Ik dacht dat dat een kwestie van je program files mapje op je HDD selecteren was bij het installeren maar het blijkt zo te zijn dat mijn HDD volledig leeg is. Ik weet zelf ook wel dat je programma's gewoon kan installeren op je HDD zonder in een bepaald mapje te zetten maar ik zou graag gewoon de mapjes die ik op mijn SSD heb staan zoals: Program Files & Program Files (x86) ook op mijn HDD willen hebben. Kan ik deze gewoon zelf handmatig aanmaken of is daar een betere optie voor ?

PS: als ik een programma naar mij HDD installeer worden deze mappen niet vanzelf aan gemaakt

A.U.B. geen reacties als je hier zelf eingelijk te weinig vanaf weet
Alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2018 21:30 ]

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54
Als je die harde schijf selecteert bij installatie zullen programma's zelf die folder wel aanmaken als dat de default locatie is van die installer

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:28

rjong5

?

Je kunt echter niet de program files en (x86) van je c schijf verplaatsen ofzo, die zul je blijven houden.

Nieuwe programma's kan je gerust op de andere hdd installeren. De map kan je normaliter tijdens installatie van progamma aanpassen