Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Hallo,

Ik heb sinds een week dat mijn num-lock lichtje niet meer uit wil. Als ik de laptop uitzet gaat het lichtje ook uit.

Ik heb maandag mijn laptop schoongemaakt en had daarbij een beetje over het toetsenbord geveegd terwijl hij aan stond, heb ik per ongeluk een toetsencombinatie geactiveerd???

Graag hulp hierbij, overigens staat het num-lock knopje tegenwoordig op standje uit. Terwijl hij eerst altijd aan stond na het opstarten.

Redneck ingenuity is still ingenuity

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemon4man
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-12-2024
Indien je bedoeld dat Num Lock uitgeschakeld is op het aanmeldscherm en je na iedere start handmatig moet inschakelen, doe dan het volgende:

druk gelijktijdig op de Windows logo-toets en de letter R en tik dan in: regedit (en klik op OK)
ga in het linkergedeelte naar HKEY_USERS, daarna .DEFAULT, Control Panel, Keyboard
dubbelklik in het rechter gedeelte op InitialKeyboardIndicators en wijzig de waarde van 0 naar 2 of van 2147483648 naar 2147483650 (alleen de laatste twee cijfers veranderen van 48 naar 50)
Start daarna de computer opnieuw op en laat ons weten of dit het probleem opgelost heeft.

Heb je dit al geprobeerd en heeft dit geholpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Lemon4man op 27-07-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Nee dat is het niet, het lampje blijft gewoon hangen en switched af en toe ui zichzelf uit

Hier een video over mijn probleem: https://www.youtube.com/watch?v=HDyJI4tIOko

[ Voor 34% gewijzigd door M. van Aken op 29-07-2018 13:25 . Reden: Linki van video toegevoegd ]

Redneck ingenuity is still ingenuity