Toon posts:

toetsenbord werk niet na booten???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn pc opstart doet het toetsenbord het niet. als ik dan de stekker in>>uit doe dan doet ie het wel, waar licht dit aan.
toetsenbord standaard met standaard win drivers.

Verwijderd

Wat voor toetsenbord is het? Ps/2 of USB?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 11:20 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Wat voor toetsenbord is het? Ps/2 of USB?
gewoon een basic ps2.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Die van mij (PS/2-keyboard) heeft daar ook regelmatig last van.
Wanneer mijn PC een keer vastgelopen is en ik reset hem zonder de stroom eraf te halen dan werkt mijn toetsenbord niet....vreemd..... :?

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Je zou eens een ander toetsenbord erop moeten zetten en kijken of het daar ook mee gebeurt. Dan kun je in ieder geval kijken waar het probleem nu precies zit

Verwijderd

Volgens mij is dat altijd zo; stel je haalt het toetsenbord (ps2) even los of je hebt een slechte kabel moet je hard resetten anders wordt de Ps2 niet "opgepakt".

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op woensdag 18 juli 2001 14:53 schreef asjemenou het volgende:
Volgens mij is dat altijd zo; stel je haalt het toetsenbord (ps2) even los of je hebt een slechte kabel moet je hard resetten anders wordt de Ps2 niet "opgepakt".
Bij onze Dells is dat niet het geval. Het gebeurt wel vaker dat een toetsenbordkabel losraakt en die doet het gewoon weer na het inpluggen. Soms is de cursorsnelheid dan wel heel traag geworden, maar hij doet het in ieder geval wel

Verwijderd

op mn werk doe ik t zo vaak; ff toetsenbord bij de een eruit en bij de ander erin (terwijl ze aan staan) en dat geeft bij mij echt 0,0 problemen.

Verwijderd

Ik zal eens proberen in de Bios "Halt on errors but keyboard" in te stellen en dan kijken of ik de kabel ook los kan halen en dan weer inpluggen en verder typen.
Pagina: 1