Toon posts:

m'n posts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik vind het een beetje vreemd dat als ik een search doe naar mijn posts, ik 0 resultaten terug krijg, ik heb er toch echt wel meer dan 0 gepost *D

dit betekent tevens dat ik niet in de HK (daar heb je d'r weer zo een, ja, sorry) kan.

ik heb zowel op ToTOF als op ToToF gezocht, maar beide keren kreeg ik 0 als uitkomst

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens je profile heb je 4 posts... maar waar die dan zijn is een raadsel, met search vind je ze iig niet...

En in SG, HK en NSTM kan het dus niet, want daar kun je nog niet in.

Edit: ah, je hebt er meer, zie hier maar : http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?query0=+ToTOF+&operator0=0&date=&numhits=25&collection=&theme=got

Waarchijnlijk zijn er dus topics van je naar SG verhuist, en daarin werkt de search niet.

Virussen? Scan ze hier!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

code:
1
2
3
4
5
6
7
SG-posts: 3 
HK-posts: 0 
NSTM-posts: 0 
LA-posts: 1 
SU-posts: 0 
Tech-posts: 0 
Total posts: 4

Jouw posts zijn inderdaad naar SG verplaatst :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

wow, in een jaar tijd maar 4posts :? , niet echt een heel actieve member.. ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 18 juli 2001 11:14 schreef wildhagen het volgende:

En in SG, HK en NSTM kan het dus niet, want daar kun je nog niet in.
[...]
Waarchijnlijk zijn er dus topics van je naar SG verhuist, en daarin werkt de search niet.
Alle users die ten tijde van de eerste keer dat SG "dichtging" al member waren, hebben altijd in SG gekund. Alleen de HK moesten zij ook "verdienen:. Dus hij kan er ook gewoon in. :)

Wl blijven opletten, hè? :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus ik zou ook gewoon eerst 50 reply's in de tech fora moeten zetten, voordat ik er in kan. Gaan we ff regelen....... >:)

nee geintje, ik zal geen nutteloze reply's in tech fora neerkwakken zodat ik HK inkan, ook al is het iets wat je op deze manier natuurlijk wel stimuleert.

Ik log wel weer in onder mijn normale account, maar ik vindt het toch jammer, zo af en toe wil ik iets delen met mensen, maar wil ik niet dat ze "mij" zoals ik normaal ingelogd ben er mee confronteren, en helaas kan dat nu niet, toch jammer :'(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 13:30 schreef ToTOF het volgende:
Ik log wel weer in onder mijn normale account, maar ik vindt het toch jammer, zo af en toe wil ik iets delen met mensen, maar wil ik niet dat ze "mij" zoals ik normaal ingelogd ben er mee confronteren, en helaas kan dat nu niet, toch jammer :'(
Een cloontje voor warez dus gewoon... |:(

Verwijderd

Topicstarter
nou nee, ik doe niet aan warez, maar ik wil zo af en toe wel eens mijn mening, of een verhaaltje of een gedicht of whatever kwijt, en dan gebruiken we deze dus, hij is in het leven geroepen bij de komst van het Onzin forum, daar staat de nick dan ook voor:
Tweakers over Tweakers Onzin Forum

• Jake
  • Niet online
Ok, sorry dat ik een beetje voorbarig was...

Verwijderd

Kloon, toch :?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 18 juli 2001 20:58 schreef HlpDsK het volgende:
Kloon, toch :?
Yep... in principe ban dus...toch? :?

• Sharky
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Op woensdag 18 juli 2001 21:01 schreef JvS het volgende:

[..]

Yep... in principe ban dus...toch? :?
nah wordt jij er door geschaadt?
moet jij nu altijd mensen er bij naaien?

This too shall pass

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 juli 2001 23:23 schreef sharkyOnline het volgende:
Waar slaat dat nou op. Regels zijn regels, en een gedoogbeleid slaat nergens op (al zijn Nederlanders er altijd kampioenen in).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Nee, maar de user kan gewoon doorgaan met z'n oude acount. Dit dus gewoon om te voorkomen dat mensen gaan roepen "jamaar hij mocht het ook".

Bedankt trouwens dat je me een matennaaier noemt, BTW. Erg vriendelijk.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 23:25 schreef Exirion het volgende:
Waar slaat dat nou op. Regels zijn regels, en een gedoogbeleid slaat nergens op (al zijn Nederlanders er altijd kampioenen in).
Juist, ik denk dat de politiek op GoT een voorbeeldfunctie moet vervullen, een zero-tolerance beleid is het eenvoudigst omdat er dan niet zoveel zinloos gediscussieerd wordt. Nederlanders ouwehoeren teveel...
En als Nederland dan even geen enkel probleem heeft, dan maken we dat toch gewoon?
(Sorry beetje off-topic)
Sommige GoT-ters ergeren zich aan het illegale gedrag van sommige anderen...

Verwijderd

Regels = regels. Wat is daar niet aan te begrijpen?

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Mee eens.

Regels moeten hier wel strak nageleefd worden anders wordt het hier een zootje.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
De FAQ is er niet voor niets. Als warez posten niet mag en een clone account ook niet, waarom het ene bestraffen en het andere niet.

Ik denk dat het hoog tijd wordt om -helaas- maar eens (nog) duidelijk(er) een lijstje in de FAQ te zetten met overtredingen en sancties.

Imho had het niet zover moeten komen, maar het is dan toch gebeurd. En dat vind ik best wel k*t!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 19 juli 2001 01:01 schreef zeef het volgende:
De FAQ is er niet voor niets. Als warez posten niet mag en een clone account ook niet, waarom het ene bestraffen en het andere niet.

Ik denk dat het hoog tijd wordt om -helaas- maar eens (nog) duidelijk(er) een lijstje in de FAQ te zetten met overtredingen en sancties.

Imho had het niet zover moeten komen, maar het is dan toch gebeurd. En dat vind ik best wel k*t!
Nah, dat lijkt me wat overdreven. Die V&A mierenneuk faq was een uitzondering.

dat maakt de sfeer er denk ik niet beter op...

Verwijderd

Wat ik nou werkelijk jammer vind, is dat het nodig is om alles tot in detail in regels en richtlijnen op te nemen. Met een beetje gezond verstand en nettiquette moet het goed mogelijk zijn om allemaal gezellig en beschaafd op een forum te verblijven.

Regels zijn niet opgesteld om zo ver mogelijk gerekt en gebogen te worden, maar om je naar gewoon fatsoen aan te houden.

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 01:22 schreef JvS het volgende:

[..]

Nah, dat lijkt me wat overdreven. Die V&A mierenneuk faq was een uitzondering.

dat maakt de sfeer er denk ik niet beter op...
Nee, maar het is imho jammer dat het ondertussen zo ver aan het komen is. Die mierenneuk faq van V&A was op dat moment helaas erg hard nodig.

Het is nu redelijk duidelijk wat mag en niet mag, de FAQ wordt natuurlijk constant aangepast. maar imho is nog niet duidelijk genoeg wat de gevolgen zijn van een ongewenste actie.

Duidelijkheid daarover voorkomt een hoop "Ja maar" etc. etc. topics/postings. Het hoeft hier helemaal geen brute dictatuur van de FAQ te worden, liever niet. Maar er zijn soms gevallen waarbij het handig is om erop terug te kunnen vallen.

• Lordy79
  • Laatst online: 02-12 22:17

Lordy79

Vastberaden

Op donderdag 19 juli 2001 01:34 schreef HlpDsK het volgende:

Regels zijn niet opgesteld om zo ver mogelijk gerekt en gebogen te worden, maar om je naar gewoon fatsoen aan te houden.
We bedoelen hetzelfde, maar je zegt het anders dan ik...

Regels zijn niet opgesteld om altijd precies aan gehouden te MOETEN worden, maar als richtlijn waar INCIDENTEEL en BIJ UITZONDERING van afgeweken kan worden door zowel users als modjes.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 01:48 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

We bedoelen hetzelfde, maar je zegt het anders dan ik...

Regels zijn niet opgesteld om altijd precies aan gehouden te MOETEN worden, maar als richtlijn waar INCIDENTEEL en BIJ UITZONDERING van afgeweken kan worden door zowel users als modjes.
OK, maar waar wijken we dan incidenteel en bij uitzondering vanaf ? Da's dus imho nog niet uitgekristaliseerd. Nogmaals het is geenszins mijn bedoeling een wetboek v strafrecht te maken, maar gewoon eens duidelijk stellen bv betrapt op clone account, dus......

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op donderdag 19 juli 2001 02:09 schreef zeef het volgende:

OK, maar waar wijken we dan incidenteel en bij uitzondering vanaf ? Da's dus imho nog niet uitgekristaliseerd. Nogmaals het is geenszins mijn bedoeling een wetboek v strafrecht te maken, maar gewoon eens duidelijk stellen bv betrapt op clone account, dus......
PRecies... geen wetboek van strafrecht... betrapt op clone, daar kun je natuurlijk de ban-straf op stellen.
Maar een keertje gein trappen omdat je dronken thuiskomt? Tja... vind ik geen ban waardig. En zo zijn er meer dingen.

Als er geen grijs gebied is, dan is het leven ook niet leuk meer. Als er geen grijs gebied op GoT is, is GoT ook niet leuk meer.

Verwijderd

Daar zijn dus tempbans voor uitgevonden.

Maar het is voor crew neit leuk als een aantal users gewoon zich tot doel stelt zover mogelijk te gaan, en het de crew zo lastig mogelijk te maken.

Ik heb bv. helemaal geen zin om elke 2 dagen mezelf te moeten verdedigen omdat een of andere mafketel het in z'n kop heeft gekregen dat zijn idee de beste van de wereld is en dat GoT naar die standaarden moet werken. En dat ons ook uitgebreid verwijt.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

:) Ik zou dan ook voor geen gouden slotje een modje willen zijn.

Zulke lui tja.. die zou ik een permanente ban geven. irritant en kosten veel te veel tijd & moeite.

Maar temp-ban is inderdaad een mooie uitvinding hiervoor.

Verwijderd

Ik zou ze ook het liefst permentent bannen. Maar het directe resultaat is kloontjes, en 16547 andere users die boos zijn omdat ze vinden dat we overal misbruik van maken. Vage boel hoor.

Verder is het vaak zo dat de crew de regels maakt, en dat de users te gast zijn. En gasten zijn harstikke welkom, maar ze moetezn zich wel aan de regels houden van de huisheren. Of je het er nou mee eens bent of niet.

Het internet is groot. Als je meent dat je je echt niet kunt vereenzelvigen met de regels of de mentaliteit hier, dan ben je helemaal vrij om je eigen fora of community te starten waar je de dingen regelt zoals je ze zelf voor ogen hebt.

Zo is GoT ook begonnen namelijk. Het CT-forum (of een andere, webwereld of zo) was niet wat Femme en co precies zochten, en ze zijn hun eigen forum begonnen.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Goh, voor die gasten die zo lopen te schreeuwen over een (temp)ban

toen het Onzin Forum voor het eerst in de lucht kwam, bestonden de door jullie bejubbelde FAQ's nog niet, dus wat lopen jullie nou te zeiken, als iemand een kloon heeft voordat de regel er was dat je hem niet mag hebben, heb je niks illegaals gedaan, en heb je dus recht op die kloon, immers hij was er eerder dan de regel

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
p.s. en flikker me anders maar van het forum af hoor, als dat nou zo nodig moet......

maar ik blijf bij het feit dat ik niks fout's gedaan heb, en dat ik over het algemeen m'n best doe om normale en nuttige reply's te geven, en geen topics open in de trant van "heb jij ook altijd zo'n pijn met lopen na het poepen"

god god god god, vroeger was het hier gezellig, net een grote familie, moeten jullie dat nou echt zo nodig onderuit halen..?

met vriendelijke groet Zion A.K.A. ToTOF

systeem

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
en als jullie het niet al gedaan hebben, mag je m'n ToTOF account ook wel wegflikkeren...

enne voor de rest, prettig weekend, en ik hoop tot maandag, en anders maar niet

Ik heb gesproken. *D

systeem

Pagina: 1