Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Spiegelreflexcamera. Merk maakt me niet zoveel uit, maar liever een standaard Nikon of Canon
Wat is je budget?
Dit zal rond de 500-600 zijn met kitlens. Tweedehands is ook zeker een optie (hier later meer over)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
foto's te maken
. Wordt vooral gebruikt om landschap foto's en portret foto's te maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf al zitten kijken naar een Nikon D5300. Vooral omdat men dit een goede beginners camera vindt. Zelf ben ik een leek op dit gebied, maar de functie om dit ook met je smartphone te delen is erg fijn (en ook een must)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan een nieuwe set in de winkel kopen met standaard lens, maar op V&A en Marktplaats zie ik ook genoeg staan. Nu zie ik bijvoorbeeld een Nikon D5300 met tas en een Tamron 70300 lens voor 600 euro (bijna niet gebruikt)
Op het moment zit ik in Tenerife en heb ik mijn smartphone als camera gebruikt (P20 Pro). Over de kwaliteit ben ik niet zo over te spreken vanwege rubberbanding, artifacts, etc etc.
Dit is ook de reden dat ik op een Spiegelreflexcamera wil overstappen.
Als er vragen zijn hoor ik dat graag! Zit niet vaak op me telefoon ivm vakantie
Ik zoek een?
Spiegelreflexcamera. Merk maakt me niet zoveel uit, maar liever een standaard Nikon of Canon
Wat is je budget?
Dit zal rond de 500-600 zijn met kitlens. Tweedehands is ook zeker een optie (hier later meer over)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
foto's te maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf al zitten kijken naar een Nikon D5300. Vooral omdat men dit een goede beginners camera vindt. Zelf ben ik een leek op dit gebied, maar de functie om dit ook met je smartphone te delen is erg fijn (en ook een must)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan een nieuwe set in de winkel kopen met standaard lens, maar op V&A en Marktplaats zie ik ook genoeg staan. Nu zie ik bijvoorbeeld een Nikon D5300 met tas en een Tamron 70300 lens voor 600 euro (bijna niet gebruikt)
Op het moment zit ik in Tenerife en heb ik mijn smartphone als camera gebruikt (P20 Pro). Over de kwaliteit ben ik niet zo over te spreken vanwege rubberbanding, artifacts, etc etc.
Dit is ook de reden dat ik op een Spiegelreflexcamera wil overstappen.
Als er vragen zijn hoor ik dat graag! Zit niet vaak op me telefoon ivm vakantie