Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werken en gamen op een 3440x1440 scherm
Werken betekent niks meer dan de standaard word & powerpoint zaken. Zo nu en dan iets in Visual Studio of Docker.
Gamen. Denk aan games als Cities Skylines, Planet Coaster en Big Pharma als ik achter de pc zit. Ik wil hem daarnaast gebruiken in combinatie met de steam link, dit zijn dan vooral games als Deus Ex, Borderlands, Red dead, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
1.500,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog wat SSD's liggen die ben ik van plan om in het nieuwe systeem te bouwen. Verder niks. De SSD die nu in de onderstaande configuratie zit wordt de windows schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaand mijn configuratie toegevoegd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een klein pc vandaag de mini ITX. Ik heb op dit moment waterkoeling en merk dat deze naarmate de tijd verstrijkt steeds meer lawaai gaat maken. Vandaar de keuze voor luchtkoeling. Als ik op mijn pc bezig ben staat de kast zo ongeveer naast me. Volledig stil zal een utopie zijn, zo stil mogelijk is een mooi streven.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies op de onderstaande configuratie. Ik ben voor mezelf onder de max. prijs gebleven en heb tegelijk een systeem in elkaar proberen te zetten waarmee ik weer een paar jaar vooruit kan.
Graag hoor ik jullie aan- en/of opmerkingen!
Ik ben op het onderstaande uitgekomen:
Werken en gamen op een 3440x1440 scherm
Werken betekent niks meer dan de standaard word & powerpoint zaken. Zo nu en dan iets in Visual Studio of Docker.
Gamen. Denk aan games als Cities Skylines, Planet Coaster en Big Pharma als ik achter de pc zit. Ik wil hem daarnaast gebruiken in combinatie met de steam link, dit zijn dan vooral games als Deus Ex, Borderlands, Red dead, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
1.500,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog wat SSD's liggen die ben ik van plan om in het nieuwe systeem te bouwen. Verder niks. De SSD die nu in de onderstaande configuratie zit wordt de windows schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaand mijn configuratie toegevoegd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een klein pc vandaag de mini ITX. Ik heb op dit moment waterkoeling en merk dat deze naarmate de tijd verstrijkt steeds meer lawaai gaat maken. Vandaar de keuze voor luchtkoeling. Als ik op mijn pc bezig ben staat de kast zo ongeveer naast me. Volledig stil zal een utopie zijn, zo stil mogelijk is een mooi streven.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies op de onderstaande configuratie. Ik ben voor mezelf onder de max. prijs gebleven en heb tegelijk een systeem in elkaar proberen te zetten waarmee ik weer een paar jaar vooruit kan.
Graag hoor ik jullie aan- en/of opmerkingen!
Ik ben op het onderstaande uitgekomen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 185,- | € 185,- |
1 | ASRock H370M-ITX/ac | € 113,87 | € 113,87 |
1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 565,- | € 565,- |
1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 74,50 | € 74,50 |
1 | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 164,- | € 164,- |
1 | Corsair SF450 | € 79,- | € 79,- |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.346,18 |