Zo scherp als een voetbal!
Ik voeg nog een extra puntje toe, welke firmware/software draait er op ieder toestel?
Bij de OP6 is bij 5.1.9 een flinke update geweest op de camerasoftware bijvoorbeeld.
Bij de OP6 is bij 5.1.9 een flinke update geweest op de camerasoftware bijvoorbeeld.
idd.
Ook op een deskop/groot scherm twijfel ik of de fotovolgorde nou:
1 2
3 4
of
1 3
2 4
is?
@Andrasman
BTW: ook bij hooveren op de foto met de muis; zie ik slechts de totale nummering, maar niet de onderverdeling per testfoto?
1 2
3 4
of
1 3
2 4
is?
@Andrasman
BTW: ook bij hooveren op de foto met de muis; zie ik slechts de totale nummering, maar niet de onderverdeling per testfoto?
Het is:ehtweak schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:41:
idd.
1 2
3 4
of
1 3
2 4
is?
@Andrasman
1 2
3 4
[ Voor 6% gewijzigd door Tijntje op 27-07-2018 08:49 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Dit staat er toch gewoon? "Verder is foto één de foto linksboven, foto twee rechtsboven, foto drie linksonder en foto vier rechtsonder." Pagina drie, eerste alinea. Of is dit later toegevoegd?
Het staat in de tekst inderdaad, bovenaan de pagina. De firmwareversies staan niet letterlijk in de tekst, maar wel dat het de nieuwste is. afgelopen dinsdag alle toestellen geüpdatet. Ook de OnePlus 6, die had inderdaad een cameraupdate.
Ik kan wel even proberen om de nummering onder de foto's te krijgen. Thanks voor de feedback iig
Edit: gelukt! Ik zet de volgorde er nog even bij ter ondersteuning.
Ik kan wel even proberen om de nummering onder de foto's te krijgen. Thanks voor de feedback iig
Edit: gelukt! Ik zet de volgorde er nog even bij ter ondersteuning.
[ Voor 9% gewijzigd door Andrasman op 27-07-2018 10:14 ]
Andrasman
Pagina: 1