Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
de vragen die je stelde, waren nou niet echt vernieuwend... als je die niet de search kon vinden...
Verwijderd
Zie ook mijn reactie in het topic, ik had binnen een paar minuten 3 resultaten te pakken en dan heb ik nog niet eens goed gezocht.
[search=verschil 200 266]
Het is niet zo moeilijk. Als je even gezocht had, dan had je al heel snel kunnen lezen dat alleen de default multiplier anders is zodat de ene op de juiste snelheid loopt bij 200MHz FSB, en de andere bij 266MHz FSB
Het is niet zo moeilijk. Als je even gezocht had, dan had je al heel snel kunnen lezen dat alleen de default multiplier anders is zodat de ene op de juiste snelheid loopt bij 200MHz FSB, en de andere bij 266MHz FSB
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
vraag 1: Maar de multiplier is bij T-Birds toch standaard gelockt?
[search=thunderbird gelocked]
Je zoekactie naar 'thunderbird gelocked' leverde 54 resultaten op.
vraag 2:ik weet dat je hem kan unlocken door een paar bruggen te verbinden, maar out-of-the-box?? ==> out of the box een pasar bruggen verbinden?
[search=thunderbird unlocken]
Je zoekactie naar 'thunderbird unlocken' leverde 119 resultaten op
i rest my case
[search=thunderbird gelocked]
Je zoekactie naar 'thunderbird gelocked' leverde 54 resultaten op.
vraag 2:ik weet dat je hem kan unlocken door een paar bruggen te verbinden, maar out-of-the-box?? ==> out of the box een pasar bruggen verbinden?
[search=thunderbird unlocken]
Je zoekactie naar 'thunderbird unlocken' leverde 119 resultaten op
i rest my case
Ja, ik weet wel hoe ik een tb kan unlocken, ik vroeg niet hoe... ik weet ook wel dat daar veel topics over zijn.
Ik wist niet hoe die borden compatible was met die cpu's, dat kon ik nergens vinden..
En bij elke topic miste ik iets... the missing link.
En jurjen, ik weet dat je die dingen kan unlocken, maar ik wilde dus juist weten of een out-of-the-box 266 cpu werkt op een 200 bord. klaar... that's it.. simpel toch?
_Mala_ gaf daarop in een keer simpel en duidelijk antwoord. Mooi toch?
Ik wist niet hoe die borden compatible was met die cpu's, dat kon ik nergens vinden..
En bij elke topic miste ik iets... the missing link.
En jurjen, ik weet dat je die dingen kan unlocken, maar ik wilde dus juist weten of een out-of-the-box 266 cpu werkt op een 200 bord. klaar... that's it.. simpel toch?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Een 266 chip zal op een 200 bord trager draaien omdat ie een lagere multiplier waarde heeft. Dat kan je toch zelf ook bedenken? Het _enige_ verschil tussen die 200 en 266 versie is de multiplier, en dat had je overal al kunnen lezenOp woensdag 18 juli 2001 12:01 schreef axis het volgende:
ik weet dat je die dingen kan unlocken, maar ik wilde dus juist weten of een out-of-the-box 266 cpu werkt op een 200 bord. klaar... that's it.. simpel toch?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1