haarscheur barst in scherm iPad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:23
Mijn vraag gaat over waar ik het beste de iPad aan kan bieden voor reparatie: bij Coolblue of bij Apple?

Gisteren had ik m'n iPad mini 4 beet en zag ik een haarscheur barst ( hairline crack) in de glas plaat van het scherm zitten.volgens de service lijst van Apple zelf kost reparatie ongeveer 300 euro( scherm en glasplaat zitten aan elkaar vast ).

Op internet las ik dat een haarscheur in het glas bij Apple in principe onder de garantie valt als er verder geen schade is aan de behuizing. De iPad mini is november vorig jaar gekocht bij Coolblue.

Coolblue geeft het volgende aan:
Je kunt jouw tablet aanmelden ter reparatie, maar doorgaans wordt een barst in het scherm gezien als gebruikersschade. Als je niet akkoord met de prijsopgave gaat maar wil het product wel terug ontvangen. Je betaalt dan alleen de onderzoekskosten van € 39,95.

De vraag is wat er gebeurt als ik de iPad op stuur naar Apple.

iPad mini

[ Voor 5% gewijzigd door tweakje-2018 op 26-07-2018 20:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:51
Woon je niet toevallig in de buurt van amsterdam/den haag/haarlem?

loop dan eens bij ze binnen dan kunnen ze je het meteen vertellen (maak om 100% zeker te zijn een afspraak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
Wognummer schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:58:
Woon je niet toevallig in de buurt van amsterdam/den haag/haarlem?

loop dan eens bij ze binnen dan kunnen ze je het meteen vertellen (maak om 100% zeker te zijn een afspraak)
De apple store die het dichtste bij is heeft een enkele reistijd van ongeveer een uur. Zal dat zin hebben? Het is een goed idee om een afspraak te maken denk ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:51
tweakje-2018 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:03:
[...]

De apple store die het dichtste bij is heeft een enkele reistijd van ongeveer een uur. Zal dat zin hebben? Het is een goed idee om een afspraak te maken denk ik inderdaad.
dagje amsterdam ervan maken (of den haag) en om die afspraak heenplannen doe ik ook wel eens als ik voor garantie moet (woon een half uur van amsterdam maar werk er ook dus wat simpeler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

SuBBaSS

-has Ryzen

Klote altijd zulke dingen... Grote kans dat het idd. op 'physical damage' gegooid wordt en eerlijk gezegd lijkt het daar ook wel op. Zo precies op de hoek... Fabricagefout lijkt me sterk (dan zou je zeker niet de enige zijn).
Maar goed, ik ben niet de beoordelaar. :P
Afspraak maken bij een apple store is in ieder geval een goed idee, kan een 'apple genius' ernaar kijken.

En kijk eens of je inboedelverzekering dit niet dekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
SuBBaSS schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:46:
Klote altijd zulke dingen... Grote kans dat het idd. op 'physical damage' gegooid wordt en eerlijk gezegd lijkt het daar ook wel op. Zo precies op de hoek... Fabricagefout lijkt me sterk (dan zou je zeker niet de enige zijn).
Maar goed, ik ben niet de beoordelaar. :P
Afspraak maken bij een apple store is in ieder geval een goed idee, kan een 'apple genius' ernaar kijken.

En kijk eens of je inboedelverzekering dit niet dekt?
Wognummer schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:05:
[...]

dagje amsterdam ervan maken (of den haag) en om die afspraak heenplannen doe ik ook wel eens als ik voor garantie moet (woon een half uur van amsterdam maar werk er ook dus wat simpeler)
Dan wordt het een dagje den haag denk ik.

Zou naar zijn als het geen fabrieksgarantie is. Het schijnt dat Apple er dit van vindt en het probleem gewoon verhelpt: https://www.engadget.com/...ed-warranty-repair-guide/

Inboedelverzekering kan ook, de vraag is moet ik het nu al melden? Of moet wachten tot de herstelkosten bekend zijn( of 0 euro zijn)? Mocht Apple echt 300 euro vragen dan zeg ik misschien ook wel doe maar niet. Zowiezo vind ik de inboedelverzekering lastig: per 1 september gaat de premie met 70 % omhoog dus ik heb vorige week vrijdag mondeling gezegd opzoek te gaan naar een andere verzekering, deze blijft doorlopen tot ik een andere heb gevonden.

Fijn dat jullie meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat is er moeilijk aan dan? Je bent nu toch nog gedekt? Je nieuwe verzekering gaat sowieso niets lappen voor zaken die zijn ontstaan vóór de verzekering daar is ingegaan. Je betaald niet voor niets premie dus ik snap niet wat er zo moeilijk aan zou zijn om iets te claimen. Ja je gaat bij ze weg, so what? Er gebeurt nu iets, zij zijn je verzekeraar - klaar. Het is eerder raar om direct bij een nieuwe verzekeraar te claimen dan nog bij je lopende, geheid dat die moeilijke vragen gaan stellen.

Of heb je het niet zelf gedaan? Want dan dekt de verzekering niet en moet je inderdaad bij Apple aankloppen voor garantie en hopen dat ze die geven - het ziet er iig wel verdacht sterk uit als zelf aangerichte schade. Je kan in principe wachten op een prijsopgave, maar de meeste verzekeraars hebben in de voorwaarden staan dat je schade zsm moet melden. Daarna krijg je vaak wel de tijd om t een en ander te laten begroten.

[ Voor 41% gewijzigd door WhatsappHack op 27-07-2018 04:26 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:01
Is er 100% zeker, geen enkele andere schade aan de behuizing? een zogeheten 'point of impact'? dat kan al een heel klein deukje zijn in de rand? Want dat staat niet op de foto.

Als het echt een enkele hairline crack is zonder point of impact, wordt het gedekt door garantie. Wel voor zorgen nu dat de barst niet erger wordt. (zit je ook wel binnen het eerste jaar na aankoop? Anders is er via Apple ook geen garantie meer)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoffaboyS
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-04-2023
Als je het naar Apple stuurt dan moet je hoe dan ook onderzoekskosten betalen. Ik weet niet of dat ook zo is met garantie. Heb je geen garantie dan kan je het mogelijk ook zelf repareren. Bij FixjeiPhone kan je alles vinden. Zij hebben orginele onderdelen.

[ Voor 8% gewijzigd door RoffaboyS op 27-07-2018 09:22 ]

https://www.twitch.tv/roffaboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mocht je naar een store gaan, ga dan naar de Apple Store en niet een reseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:53
Lijkt me dat dit soort schade niet vanzelf ontstaat of zijn er meer klachten over te vinden? Als de schade door jouw eigen toedoen (iets wat je niet duidelijk maakt in je bericht) is ontstaan, dan lijkt me dat een garantie claim niet fair zou zijn. Hoe dat met inboedelverzekeringen zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
RoffaboyS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:20:
Als je het naar Apple stuurt dan moet je hoe dan ook onderzoekskosten betalen. Ik weet niet of dat ook zo is met garantie. Heb je geen garantie dan kan je het mogelijk ook zelf repareren. Bij FixjeiPhone kan je alles vinden. Zij hebben orginele onderdelen.
Je kunt het niet naar Apple sturen, tenzij je AppleCare+ hebt (maar daar lijkt het niet op bij TS). Als je naar een Apple Store gaat dan zijn er nooit onderzoekskosten.

Er is geen enkele andere partij die originele onderdelen heeft, Apple verkoopt die namelijk niet aan derde partijen (behalve aan geautoriseerde reparateurs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoffaboyS
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-04-2023
Volkan1984 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:03:
[...]

Je kunt het niet naar Apple sturen, tenzij je AppleCare+ hebt (maar daar lijkt het niet op bij TS). Als je naar een Apple Store gaat dan zijn er nooit onderzoekskosten.

Er is geen enkele andere partij die originele onderdelen heeft, Apple verkoopt die namelijk niet aan derde partijen (behalve aan geautoriseerde reparateurs).
Ok ik had wel onderzoekskosten maar dat was niet bij een Apple Store maar een reseller vandaar dacht ik dat het ook zo was bij Apple.

Ik denk dat FixjeiPhone ook een geautoriseerde reparateur is.

https://www.twitch.tv/roffaboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:07
Even een rare vraag, maar kan je niet hetzelfde principe toepassen als bij een sterretje in je ruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 20:21
RoffaboyS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Ok ik had wel onderzoekskosten maar dat was niet bij een Apple Store maar een reseller vandaar dacht ik dat het ook zo was bij Apple.

Ik denk niet dat FixjeiPhone geautoriseerd is, aangezien ze ook handleidingen bieden waarmee je zelf je apparatuur kan repareren. Daarnaast verkopen ze onderdelen voor apparatuur los. Iets wat een geautoriseerd punt überhaupt niet mag doen (omdat ze anders hun certificering kunnen verliezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RoffaboyS schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Nope, gewoon een shop die onderdelen verkoopt en ook repareert. Net zoals jezelf bij oa Ali koopt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tweakje-2018 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:53:
Mijn vraag gaat over waar ik het beste de iPad aan kan bieden voor reparatie: bij Coolblue of bij Apple?
Bij degene met wie je de koopovereenkomst hebt. Die heeft de plicht jou een deugdelijk product te leveren en dient dus ook het contactpunt te zijn bij schade en garantie. Stap je naar een derde partij, dan mag de winkel waar je de iPad kocht in de toekomst zelfs garantie afwijzen. Als de schade onder garantie kan worden gerepareerd, kost het je bovendien ook niets, maar die kun je wel uitsluitend via de winkel claimen waar je de iPad gekocht hebt. ;)

Wil je het quick 'n dirty gerepareerd hebben en boeit de garantie je verder niet, kun je zo'n beetje naar elke reparatieshop. Wel even opletten dat, zoals aangegeven, het een officiële reseller is. Dan weet je dat je Apple onderdelen terug krijgt.
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 04:21:
Wat is er moeilijk aan dan? Je bent nu toch nog gedekt? Je nieuwe verzekering gaat sowieso niets lappen voor zaken die zijn ontstaan vóór de verzekering daar is ingegaan.
Ik vraag mij af in hoeverre schade aan het scherm hersteld wordt onder de verzekering. Een barst in het scherm valt al heel gauw onder val- danwel gebruikersschade en is daardoor ook niet onder garantie te repareren. Ik kan mij voorstellen dat dit net zo geldt voor verzekeringen.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@CH4OS De verzekering heb je juist voor dat soort zaken. ;) Echter, nu ik er nog eens aan denk: als het de werking niet beïnvloed zou het wél zo kunnen zijn dat ze het zien als “louter cosmetische schade”. Dat wordt dan niet vergoed. Ligt aan de verzekering. Maar als je hem laat vallen/stoten en hij werkt niet meer goed dan is dat gewoon verzekeringswerk, dat is precies waar een verzekering voor dient.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 14:58
Ik ben eens naar de Apple store gegaan met een barst van links naar rechts over mijn scherm, 0 visuele schade. De barst verscheen zomaar terwijl de telefoon gewoon op een tafel lag; kwam een harde POP vanaf ook (no kidding). Ik dacht dat ik nooit garantie zou krijgen :D maar ze hadden het gefixt wel.

En ja, dat een barst zomaar verschijnt in een telefoon is zeer ongeloofwaardig. Daarvan ben ik op de hoogte, maar het gebeurde me echt :9 Telefoon stond ook lichtelijk bol, dus wellicht accu ofzo?

[ Voor 25% gewijzigd door Gamebuster op 27-07-2018 13:14 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
Om het verhaal wat duidelijker te maken zal ik meer informatie geven. De iPad mini bevindt zich nog in het eerste garantie jaar en heeft geen applecare. De iPad is niet gevallen. Daarnaast ben ik de enige die deze iPad gebruikt. De inboedelverzekering is op dit moment nog van interpolis.

Ik pakte de iPad op en zag de barst in het scherm zitten, zoals Gamebuster aangeeft en ook op andere fora te lezen is kan het glas van de iPad spontaan barsten. Ik zal zo wat foto's toevoegen van meerdere hoeken zonder case,normaal zit de iPad altijd in een case.

Ik heb diverse iPhone modellen en de iPad mini 1 gehad, waarbij de telefoons dagelijks gebruikt werden en heb daarbij nooit een barst of andere schade gehad. Met normaal / voorzichtig gebruikt mag je toch verwachten dat er geen barst in het scherm komt.

Misschien kan ik het melden bij interpolis en ter reparatie aanbieden bij Coolblue. Mocht Coolblue het geen garantie vinden en interpolis het niet vergoeden, dan kan de iPad als nog langs een van de apple store voor een second opinion?

iPad extra 2

iPad extra 1

[ Voor 23% gewijzigd door tweakje-2018 op 27-07-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
  • Laatst online: 05-05 16:33
Apple maakt winst genoeg, en die producten zijn ook duur genoeg. Dus ik zou het gewoon aanbieden ter reparatie met deze uitleg. Als het geen gebruikersschade betreft of veroorzaakt is door accessoires van derden (andere adapter bijv. al kunnen ze dat toch niet aantonen) valt het gewoon onder de garantie. En dat zeg je hierboven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 14:02
Dit is simpel een barst, dus geen garantie. Je kan inderdaad langs Apple, echter krijg je dan uitsluitend een refurbished iPad met 3 maanden garantie terug voor die 300 euro. Je moet je zelf afvragen of dat het geld waard vind. Vergeet niet dat je ook nog eens je oude iPad moet achterlaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
lvrijn schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 17:28:
Dit is simpel een barst, dus geen garantie. Je kan inderdaad langs Apple, echter krijg je dan uitsluitend een refurbished iPad met 3 maanden garantie terug voor die 300 euro. Je moet je zelf afvragen of dat het geld waard vind. Vergeet niet dat je ook nog eens je oude iPad moet achterlaten.
Wat een onzin. je kunt helemaal niet zeggen of dit wel of geen garantie is. Mijn iPad mini 2 is ook onder garantie vervangen toen het glas spontaan gebroken was in de linker onderhoek. Het komt voor dat het glas te strak in de behuizing wordt gezet en onder druk kan breken. Niet alle defecten zijn eigen schuld van de gebruiker. Gewoon garantie claimen dus.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

BillSpaarbank schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 17:45:
[...]

Wat een onzin. je kunt helemaal niet zeggen of dit wel of geen garantie is. Mijn iPad mini 2 is ook onder garantie vervangen toen het glas spontaan gebroken was in de linker onderhoek. Het komt voor dat het glas te strak in de behuizing wordt gezet en onder druk kan breken. Niet alle defecten zijn eigen schuld van de gebruiker. Gewoon garantie claimen dus.
Eens, nee heb je en ja kan je krijgen. Maar wel daar wel aan toevoegen dat na een val oid het glas niet direct hoeft te barsten maar door een microbreuk of put in de glasrand de barst er prima pas na een x aantal dagen in kan schieten waardoor het voor de gebruiker lijkt alsof de barst spontaan ontstaan is omdat deze het al niet meer associeert met de val van een tijdje eerder.

[ Voor 0% gewijzigd door -36- op 27-07-2018 22:52 . Reden: spelling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Navi98
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-04 10:58
Ik heb exact hetzelfde aan de hand gehad met mijn iPad Pro 12.9" ongeveer een halfjaar geleden. Toestel had geen zichtbare schade, was niet gevallen en vanaf dag 1 ongelooflijk voorzichtig mee omgegaan. Toch kwam ik op een goed moment thuis, haalde mijn iPad uit zijn hoes en werd verrast met, jawel, een flagrante haarlijnscheur overheen het scherm:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zJ7TZSD.jpg

Ik ben de dag zelf nog naar de Apple Store in Brussel (de enige in België - ronduit schandalig) gereden en daar hoorde ik van een van de 'Genius' mensen dat volgens het officiële garantiebeleid van Apple 1 enkele haarlijn - crack in het scherm gedekt wordt. Gezien er verder geen zichtbare schade/impact vastgesteld werd, werd er onmiddellijk een vervangend toestel voor mij besteld en mocht ik mijn huidige toestel houden totdat het vervangexemplaar gearriveerd was.

Kortom, mijn advies: ga ermee naar een (officiële, geen reseller!) Apple Store en als ze je niet willen helpen, herinner hen aan hun garantiebeleid. :)

Veel succes ermee!

PS: ik zoek nog even een bron voor de dekking van een haarlijnscheur mbt het garantiebeleid

EDIT: ik kon het niet terugvinden op de officiële Apple supportpagina's, maar blijkbaar is er een interne memo die het bevestigt: https://www.engadget.com/...ed-warranty-repair-guide/

[ Voor 8% gewijzigd door Navi98 op 27-07-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Ga naar een APSP (Apple Premium Support Provider) of naar Apple zelf, een APSP is waarschijnlijk dichter bij. Daar bieden ze dezelfde services met hetzelfde beleid. Wel even aangeven dat het onder consumentenrecht moet vallen en dan zetten zij de checkbox op de aanvraag bij de Apple GSX formuliertjes. Wel even een bon meenemen. Het kan zijn dat een APSP geen zin heeft of dat ze consumentenrecht alleen via de retailer willen laten lopen, dan zit je dus vast aan CoolBlue en die hanteren een ander beleid.

[ Voor 21% gewijzigd door johnkeates op 27-07-2018 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
Zo te lezen zijn er meer mensen die een barst in de glasplaat mee hebben gemaakt. Zeker bij een iPad pro van 12,9 inch lijkt me dat schrikken.

Goed om te weten dat er een verschil is in het beleid van een Apple Premium Support Provider en een verkoper zoals coolblue. Dat verklaart ook de reactie van coolblue dat het waarschijnlijk gebruikersschade gaat worden. Maar een apple store of APSP het beleid hanteren in het gelekte garantiebeleid zoals bij engadget te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Sowieso naar Apple gaan of een van de betere erkende punten zoals iVizi of Card Services. Dit is eigenlijk de taak van CoolBlue als Apple dit normaliter onder de garantie fixt, dat zij er een beunhaas tussenzetten is niet jou probleem - maar om gezeik te voorkomen is direct langs gaan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjay
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-04 08:02
Zoals al eerder is aangegeven zal dit gewoon onder garantie worden gerepareerd/vervangen (mits de iPad niet is gevallen en dus ook geen valschade heeft). Deze info is gedocumenteerd in interne documenten van Apple.

Je garanteclaim is terecht, dus ook via Coolblue zal er uiteindelijk geen onderzoekskosten op je worden verhaald. Het voordeel van een Apple store binnenlopen is dat je direct terugkoppeling krijgt en de kans is groot dat je ook direct een vervangend exemplaar ontvangt.

[ Voor 22% gewijzigd door Arjay op 28-07-2018 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
Wat ik in het eerste bericht geschreven heb is naar coolblue gemaild, met de foto's in dat bericht. Coolblue stuurde als reactie terug "Je kunt jouw tablet aanmelden ter reparatie, maar doorgaans wordt een barst in het scherm gezien als gebruikersschade. "

Dan vraag ik me wel een beetje af of het goed gaat komen met de garantie bij coolblue.

Card services heeft een vestiging in de buurt, dat maakt het wat makkelijker

[ Voor 10% gewijzigd door tweakje-2018 op 28-07-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Als die een vestiging in de buurt hebben is t het zeker waard om even langs te gaan bij ze. Hele goede ervaringen met die gasten van Card Services, vooral de vestiging Zwolle. Van CoolBlue heb ik persoonlijk een stuk minder hoge pet op qua service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
De iPad heb ik gisteren afgegeven bij card services. Hij wordt onder garantie gerepareerd. Als het goed is komt is morgen weer terug.Erg fijn in ieder geval. Coolblue heeft een klant minder denk ik. Het heeft iets langer geduurd, maar na een week een helemaal nieuwe iPad ontvangen van card services 8) . Wel zonde van het materiaal dat het goedkoper is om een nieuwe te sturen dan te repareren, op dat punt mag apple nog wat leren.

[ Voor 37% gewijzigd door tweakje-2018 op 11-08-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1348236

Ipad pro 11“.
Nog geen jaar oud, extra scherm protector volledig intact.
Toch haarscheur in scherm.
Daarnaast laadt hij niet meer op en functioneren bepaalde apps niet meer.
Aangeboden ter reparatie onder garantie, maar krijgt gewoon mededeling dat het van externe druk komt, terwijl screenprotector volledig intact is.
Rara hoe kan dat.
Wie heeft zelfde ervaring en of heeft goede raad.
Grins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:39
@Anoniem: 1348236 Hoe zien de randen eruit? Heeft de iPad echt helemaal geen enkele vorm van schade? Is die nog helemaal recht?
Laatst had ik ook een haarscheur en is gewoon onder garantie vervangen. Het mag echt maar 1 barst zijn zonder splinters en geen enkele vorm van andere schade.

Dat jij zegt dat hij niet meer oplaad geeft aan dat er meer is dan alleen een barst en dan is het logisch dat die niet wordt vervangen.
Pagina: 1