Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Via Google Flights heb ik een goedkope vlucht gevonden van Schiphol - Auckland: https://www.google.nl/fli...:1;t:f;tt:o;sp:.EUR.48531

Nu staat er echter dat ik Malaysia Airlines moet bellen om de vlucht te boeken. Heeft iemand hier ervaring mee? Is de prijs die Google Flights weergeeft wel acuraat?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je kan altijd iedere luchtvaart maatschappij bellen voor een ticket. Ben je het niet eens met de prijs dan koop je toch gewoon niet

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat let je om het gewoon te doen?

Je leest de tips in je andere topic toch niet. Een one-way vlucht kan niet zonder visum.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
gambieter schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:55:
Wat let je om het gewoon te doen?

Je leest de tips in je andere topic toch niet. Een one-way vlucht kan niet zonder visum.
Jawel, ik ga op working holiday. Natuurlijk lees ik de tips wel. Erg vreemde stelling.

[ Voor 8% gewijzigd door Montu op 26-07-2018 21:08 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook daar heb je een open retour ticket voor nodig, geen enkeltje. En Malaysian krijgt een boete als jij aankomt daar zonder de juiste papieren.

Maar dat leggen ze je wel uit als je belt. Maar zoek eerst zelf dingen goed uit, iets wat je niet met vraagjes in een topic doet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
gambieter schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:10:
Ook daar heb je een open retour ticket voor nodig, geen enkeltje. En Malaysian krijgt een boete als jij aankomt daar zonder de juiste papieren.

Maar dat leggen ze je wel uit als je belt. Maar zoek eerst zelf dingen goed uit, iets wat je niet met vraagjes in een topic doet.
Ik stel een hele gerichte vraag: of iemand ervaring heeft met google flights call boekingen. Wat/hoe/waarom doet er niet toe. Daar heb ik het nodige onderzoek al naar gedaan.

Ik lees overal dat je géén retourticket nodig hebt voor een woking holiday naar nieuw zeeland. Zomaar een link: http://backpackcentrale.nl/working-holiday-nieuw-zeeland/

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar de website van Malaysian airlines ga kan ik dat ticket boeken voor 487... waarschijnlijk komt daar nog een toeslag op zodat je op de 510 uitkomt. Met andere woorden heb je überhaupt op de website gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 22:23:
Als ik naar de website van Malaysian airlines ga kan ik dat ticket boeken voor 487... waarschijnlijk komt daar nog een toeslag op zodat je op de 510 uitkomt. Met andere woorden heb je überhaupt op de website gekeken?
Wauw, dat had ik idd niet gedaan.. Ik had alleen de individuele vluchten opgezocht, maar dan kwam ik op een veel hoger bedrag uit.

Ik heb het ticket zojuist geboekt voor 487 euro, niet eens een toeslag. Die toeslag is er alleen als je de boeking doet via een call. Laatste plaats schijnbaar (alleen ik weet niet in hoeverre je dat moet geloven). Onwijs bedankt dat je de vlucht even gecheckt hebt!

[ Voor 6% gewijzigd door Montu op 26-07-2018 22:45 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste plaats voor die prijs klopt gewoon hoor.... klik maar op je Google link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37

defiant

Moderator General Chat
@Montu een nieuw topic openen, terwijl je dezelfde vraag ook in je andere topic post is niet de bedoeling. Tevens is zo'n vraag als dit voor een apart topic als dit wel heel erg karig qua eigen inzet.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.