Zodra mijn processor ff op 100% is, hoor ik mijn iritante PC speaker 1x beepen
hoe zet ik dat uit??
btw is dit wel goeie forum
hoe zet ik dat uit??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
met BRute Kracht of course..Geplaatst door GarBaGe - woensdag 18 juli 2001 11:11
--------------------------------------------------------------------------------
Stekkertje van speaker eruit trekken ??
heb je een prog draaien die beep geeft als je full belasing heb of zo ? .. Zet hem uit !Geplaatst door Terayonnetje - woensdag 18 juli 2001 11:01
--------------------------------------------------------------------------------
hoe zet ik dat uit??
Als het aan je windows ligt dan is dit het goed forum. Maar dat ligt het volgens mij niet. Kun je niet gewoon het kabeltje van je pc speaker los trekken. In het mobo boekje staat wel welke dat is. De pc speaker heb je toch nooit nodig (alleen als je videokaart, proccessor, enz verkeerd zit).Op woensdag 18 juli 2001 11:01 schreef Terayonnetje het volgende:
hoe zet ik dat uit??
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Bedoel je de pc speaker? Ben ik iig nooit tegengekomen... Maar ik zou gewoon ff het speakertje loshalen... makkelijk en heeel effectiefOp woensdag 18 juli 2001 15:07 schreef lordspacie het volgende:
Ik weet datin sommige biossen je dit uit kan schakkelen.
iig van de hp biosen kan dat.
ik wel maar dan wel op een laptop hp en dell ook.Op woensdag 18 juli 2001 15:16 schreef Spokkie het volgende:
[..]
Bedoel je de pc speaker? Ben ik iig nooit tegengekomen... Maar ik zou gewoon ff het speakertje loshalen... makkelijk en heeel effectief
Lekker zijn is een gave :)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson