Youtube videos spelen niet meer af "niet beschikbaar in je..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
We hebben al enige tijd een probleem met een kanaal waarbij de video's niet meer getoond worden. We krijgen de melding: Deze video bevat content van kanaalnaam en is niet beschikbaar in je land.

Voorbeeld: goo.gl/QrpPQv

We hebben via verschillende kanalen al contact gezocht met YouTube. Echter komen we er niet uit met ze (traag tot geen antwoord). De ene geeft aan dat het een instelling is met betrekking tot privacy die moet worden goedgekeurd en de ander geeft aan dat er ergens een claim zou moeten staan waar we iets mee zouden moeten doen.

Van het materiaal op het kanaal zijn de rechten in orde.

Heeft hier wellicht iemand enig idee wat een oplossing kan zijn van dit probleem? _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je bent niet de enige iig: https://productforums.goo...topic/youtube/LiLBsN9jF0o

Lijkt geen fix te zijn..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
Toch heeft de eerste persoon het daar wel opgelost volgens mij. Ik heb hem even een e-mail gestuurd. Wellicht heeft hij de oplossing.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

-Log into the Content Management System for your content owner
- A notification should appear asking you to "Accept the latest YouTube terms to get access to additional revenue opportunities."
-In order for your videos to be viewable, you can review and accept these terms.
die geprobeerd?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:47
je kunt altijd een vpn proberen om regiolock te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:25
Ik geeft dit topic een klein zetje naar Workflow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
Ik heb er wel naar gezocht en ik verwacht ook dat dit het probleem kan verhelpent. Maar ik kan nergens in het Content Management System. Uiteraard kan ik in de backend van het kanaal (volgens mij noemen ze die de Channel Creator Studio), daar staat helaas nergens een melding.Ook overal gekeken bij het Google Account wat er aan gekoppeld is, echter helaas ook zonder succes.

Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:14:
je kunt altijd een vpn proberen om regiolock te vermijden.
De video's zijn nergens in de wereld te kijken. Ze zijn geblokkeerd voor alle landen. Uiteraard staat dit niet zo ingesteld.

Ik heb zojuist een bericht terug van de poster van het bericht. Hij gaf aan dat het bij hem inderdaad weer werkt nu. Zij hebben Google voor 2 weken lang continue gemaild over het probleem. Uiteindelijk heeft Google een link gestuurd waarin hij de nieuwe condities kon accepteren en nu werkt het weer. De link was helaas niet om te zetten voor andere accounts door deze aan te passen, dus die moet je direct van Google krijgen. We gaan kijken of we die link kunnen bemachtigen.
Pagina: 1