Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een gamer, en ik speel dus verschillende games die elk andere requirements hebben. Wat ik voornamelijk speel is World of Warcraft, Rust en League of Legends af en toe. Maar ik doe ook af en toe aan 3d modeling met Blender.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van tussen de €1000 en €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Nvidea GeForce GTX 1050 Ti
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gewoon naast mijn videokaart een heel nieuw systeem nodig, mijn PC die ik nu gebruik is bijna 7 jaar oud met wat upgrades.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur aan merken, als het maar niet van dat goedkope troep is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek eigenlijk gewoon naar een medium end gaming PC die mij de volgende 4 á 5 jaar zal meegaan
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek feedback naar mijn build die ik heb gemaakt via Alternate. Of alles goed zal passen en of alles goed met elkaar zal samenwerken.
MSI Z270 PC MATE, socket 1151 moederbord
Intel® Core i5-7400, 3,0 GHz (3,5 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
be quiet! Pure Rock Slim cpu-koeler (past hoogstwaarschijnlijk op de moederbord.)
G.Skill 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen
Aerocool SI-5101 tower-behuizing
Corsair RM1000X, 1000 Watt voeding
WD Blue, 500 GB SSD
Microsoft Windows 10 Home 64bit software
Alvast bedankt!
Mvg,
Danny Sopjes
Ik ben een gamer, en ik speel dus verschillende games die elk andere requirements hebben. Wat ik voornamelijk speel is World of Warcraft, Rust en League of Legends af en toe. Maar ik doe ook af en toe aan 3d modeling met Blender.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van tussen de €1000 en €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Nvidea GeForce GTX 1050 Ti
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gewoon naast mijn videokaart een heel nieuw systeem nodig, mijn PC die ik nu gebruik is bijna 7 jaar oud met wat upgrades.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur aan merken, als het maar niet van dat goedkope troep is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek eigenlijk gewoon naar een medium end gaming PC die mij de volgende 4 á 5 jaar zal meegaan
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek feedback naar mijn build die ik heb gemaakt via Alternate. Of alles goed zal passen en of alles goed met elkaar zal samenwerken.
MSI Z270 PC MATE, socket 1151 moederbord
Intel® Core i5-7400, 3,0 GHz (3,5 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
be quiet! Pure Rock Slim cpu-koeler (past hoogstwaarschijnlijk op de moederbord.)
G.Skill 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen
Aerocool SI-5101 tower-behuizing
Corsair RM1000X, 1000 Watt voeding
WD Blue, 500 GB SSD
Microsoft Windows 10 Home 64bit software
Alvast bedankt!
Mvg,
Danny Sopjes