Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 17:04
Mijn vraag:
M'n moeder heeft in de vakantie haar telefoon laten vallen. Ze heeft haar telefoon verzekering opgezegd.
Ze hebben een reisverzekering. Heeft iemand hier ervaring mee?
Herstelkosten zijn waarschijnlijk rond de €250,- Is dit het waard, of kan ze beter kijken naar vervanging?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung Galaxy S7 Edge

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Online gelezen. Hier staat dat bij total loss toestellen enkel de dagwaarde betaald wordt, maar bij herstel is onduidelijkheid.

De schade is niet aan te melden, aangezien de verzekering eerst aankoopbedrag, datum van aankoop en dergelijke informatie wil hebben.

Telefoon werkt nog wel, maar heeft rechts boven en links onder een barst.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:42

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Misschien een idee om de reisverzekering te bellen? Die kunnen je meer vertellen dan wij, zonder ook maar een idee te hebben wat voor verzekering je hebt bij welke maatschappij, met welke opties.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
Een S7 Edge is een Android toestel toch? Misschien weten ze er hier meer over: Android-smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-06 09:41
Misschien is het ook handig om de leeftijd van de telefoon te vermelden... Want als de reparatie meer is als de dagwaarde krijg je die reparatie sowieso niet vergoed of maar deels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 17:04
De reisverzekering is bij Unive, maar die wil eerst alle gegevens weten.
Toestel is uit februari 2017.

Ja draait op Android, maar gaat om ervaringen met sxhades op reis. Hierom dacht ik dat die beter pastte in de overige smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@simso1 aangezien het een schade topic is, past het sowieso niet thuis in de telefoonhoek. Maar heeft het meer van doen met het SF (shopping topic). Echter ontgaat mij even wat de discussiewaarde is van dit topic.

Elke verzekeraar heeft namelijk zijn eigen manier van berekeningen maken en schades uitkeren. De enige manier om er achter te komen hoeveel je uitgekeerd gaat krijgen is in je Polis kijken en contact opnemen met je verzekering.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.