Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloudweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 21:23
Ik zoek een vervanger voor mijn Honor 7
Ik heb al wat rond gekeken maar twijfel nu tussen de Honor 10 of de Moto Z3 Play.
Reden waarom ik tussen die 2 twijfel is als volgt:
Honor 10
De honor 10 is wederom weer een goed toestel, met leuke specificaties, maar ik twijfel aan de updates en aan de software die er extra bij op zit. Mijn Honor 7 begint de laatste tijd ook traag te worden, en nu wil ik eigenlijks een toestel die clean is, maar ook updates blijft houden.

Moto Z3 Play
Gezien het toestel vind ik de design gaaf, de nieuwe functieknop vind ik ook erg cool, en natuurlijk de mods. De camera is hierbij nu minder, maar zou die Mod niet geweldig zijn.

Alternatieven
Andere alternatieven zijn ook wenselijk, die ik misschien over het hoofd zie.

Wat is je budget?
Budget is dus rond de 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat ik er dagelijks mee wil doen is internetten, mailen en whatsappen. Marktplaats, autotrack etc zijn mn favoriete apps. Daarnaast wil ik er foto's mee kunnen maken. Ik ga regelmatig naar oldtimer evenementen en daarbij wil ik de telefoon ook in kunnen zetten om mooie foto's te schieten. Gamen is totaal niet van belang. Update beleid dan wel weer, hij moet 2 jaar meegaan en zit niet te wachten op een toestel die dan naar een jaar bijvoorbeeld geen nieuwe versies van android krijgt.

Ervaringen van mensen zijn erg welkom met mijn voorkeurs keuzes. Vooral mods van de Moto Z ben ik benieuwd naar of iemand die al heeft, bijvoorkeur de camera mod.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Nokia 7 plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:29

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Kiezen maar honor 10 of nokia 7 plus....
De honor heeft een snellere cpu maar wel de emui schil. Motorola zou ik niet pakken
De nokia is geen foute keuze met stock android.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanafromGhana
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-08-2024
Ga voor de Nokia 7 plus. De Nokia 7 plus is nu al verkrijgbaar voor €340 en heeft Android One wat updates van 3 jaar garandeert. Daarnaast heeft dit een 3900 mAh batterij en een zuinige 660 processor waarmee je met gemak 2 dagen batterij levensduur hebt met jouw gebruik.

De Moto mod van camera is voor wat je ervoor betaald heel slecht. Kijk maar eens naar de review van MKHB erover op YouTube.

[ Voor 41% gewijzigd door DanafromGhana op 02-08-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:08
Een Nokia 8 past ook binnen je budget en is toch wel iets sneller dan de 7+.

Xiaomi Mi Mix 2 heb je ook voor €350, ook een erg leuk toestel. Vooral een het bijzondere uiterlijk.
Xiaomi Mi 8 en Mi 8 SE kun je ook overwegen.

Ook is de OnePlus 6 nu voor €420 te koop bij Gearbest (app-only) maar dan moet je wel even naar de 4g banden van je provider kijken.
https://gearbest.app.link/BvtrUtAj3O
De link werkt alleen als je de app op je telefoon hebt staan. Op de GB website kost de OP6 €500

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Fkvz7MlDg2a6JSYSfCdWJb74/full.png

[ Voor 30% gewijzigd door MarnickS op 02-08-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MarnickS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:25:
Ook is de OnePlus 6 nu voor €420 te koop bij Gearbest (app-only) maar dan moet je wel even naar de 4g banden van je provider kijken.
https://gearbest.app.link/BvtrUtAj3O
Je link is stuk. Verder maakt het voor de OnePlus 6 niet uit waar je het toestel besteld. Ze hebben maar één toestel uitgebracht die 'alle' banden ondersteund.
Pagina: 1