Beste draadloze in-ear koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letalis1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-03 09:52
TLDR onderaan

Ik zoek een draadloze in-ear koptelefoon waar je goed en hevig mee kunt bewegen
Het is de bedoeling dat hij niet uitvalt bij hevig bewegen (niet hardlopen maar echt in alle richtingen hevig bewegen). Microfoon en NFC zijn wel bijna een vereiste.

Wat is je budget?
Als het echt een goed product is wil ik er wel tot 150 euro voor betalen. Hou het natuurlijk wel zo laag mogelijk het liefst, zolang het aan alle eisen voldoet.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te kickboksen (bokszak). Ik zal dus in alle richtingen met veel kracht en snelheid bewegen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ten eerste heb ik on-ear koptelefoons uitgesloten. De beste optie lijkt in-ear oordopjes. Ik vraag mij vooral af of een met een nekgedeelte, zoals de Sennheiser Momentum heeft, beter is om het geheel te laten zitten of juist niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Vraag waar het eigenlijk op neer komt is: is een in-ear met of zonder nekband beter geschikt voor sporten waarbij je veel met je hele lichaam zult draaien, met veel snelheid en kracht? Het is zeer van belang dat ze dus blijven zitten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Sport_Life in "Budget bluetooth headset voor conference calls en muziek"
Sport_Life schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:38:
Nou even mijn ervaringen tot dusver :). Het heeft me behoorlijk wat moeite gekost goede bt in ears te vinden. Helaas waren de OnePlus Bullets nog steeds uitverkocht.

Afgelopen weekend de Sennheiser cx 6 bt gekocht. Geluidskwaliteit prima, wel minder dan de (bedrade) cx300. Bouwkwaliteit helaas ondermaats. Het voelt allemaal wat goedkoop aan en uiteindelijk bleek na een uurtje fietsen en 43 min hardlopen (10 km wedstrijd) hij het te begeven. Wellicht van het zweet /zout, of gewoon pech, iig geld terug gevraagd ipv reparatie want onbetrouwbaar.
pricewatch: Sennheiser CX 6.00BT (Blauw, Zwart)

Vanmiddag de Jaybird X3 gekocht, en meteen mee gelopen. Blijven beter zitten dan de Sennheiser en draadje is minder irritant. Geluidskwaliteit (eq) is af- fabriek erg beroerd, maar met een app is het eenvoudig aan te passen. App is sowieso fijn, geeft ook aan hoe ze het beste gedragen kunnen worden bij sporten (bovenlangs) of relaxen (onderlangs).
product: Jaybird X3 Sport Zwart

Prijsverschil tussen deze 2 is 40 euro, daarvoor krijg je bij de Jaybird :
- uitgebreide instel mogelijkheden in de app (equalizer)
- betere bouwkwaliteit
- beter geluid
- zowel voor sporten als relaxen in te stellen
toon volledige bericht

[ Voor 97% gewijzigd door Sport_Life op 25-07-2018 19:05 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letalis1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-03 09:52
Bedankt voor de reactie. Ik zou het liefst iets met microfoon hebben maar dit ziet er al goed uit!

Andere suggesties nog steeds welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:50
Ik heb zelf de bose soundsport free voor fitness en ze Vallen daar nooit uit. Ook valt deze iets boven je budget.
Samsung heeft de gear iconx. Die zitten volgens de reviews heel goed in je oor en blijven ook goed zitten. De klank is wat minder dan bij de bose maar de Samsung heeft een interne opslag om muziek vanaf te spelen. Het formaat is kleiner dan de bose en de. Accuduur is ongeveer gelijk(5 uur).

Met kickboksen verwacht ik dat de Samsung beter zal blijven zitten. Misschien dat je het ergens kunt proberen en kijken hoe ze zitten bij jou.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5