Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor logistiek opleiding, budget €1,000,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Stefan077
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-11-2023
Beste,

Voor mijn nieuwe opleiding heb ik een laptop nodig, hierbij heeft de school een aantal eisen gesteld waaraan de laptop moet voldoen.

- Processor Minimaal Intel i5 of soortgelijke AMD-variant
- Intern geheugen 8 GB of meer
- Harddisk 500 GB of meer of een SSD van minimaal 128 GB (liefst beide)
- Scherm 15,6 inch of groter
- Grafische kaart (liefst 4GB)
- Besturingssysteem Minimaal Windows 10
- USB-poorten Twee of meer, liefst 4
- Stroomverbruik De laptop moet een goede accu hebben.
- Draadloze netwerkadapter B/G/N of beter, en ondersteuning van WPA2

Hiermee moet ik het doen, vandaar dat ik jullie wil vragen of jullie nog goede laptops weten met deze specificaties.

Heb hiervoor een budget uitgetrokken van: €1.000,-

Alvast bedankt :)

Alle reacties

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Misschien is het ook handig om erbij te vertellen hoe de laptop gebruikt gaat worden en welke software je gaat draaien.
Ga je hem bijvoorbeeld ook privé gebruiken, en wat zijn daarvoor je eisen?

Mijn ervaring met die specs-lijstjes van scholen is dat ze echt op niks gebaseerd zijn. Net zoals ‘15” of groter’ terwijl vandaag de dag 13” eigenlijk de standaard is.

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 22:33

c0burn

Feed your head

Welkom op Tweakers!
Als nieuw lid heb je natuurlijk de regels gelezen. Eigen inzet wordt wel verwacht :)
Welke laptops heb je al gevonden in de pricewatch na het invoeren van je specificaties, welke hebben je voorkeur en waar twijfel je over?

Remember what the dormouse said

• Stefan077
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-11-2023
Wootism schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:47:
Misschien is het ook handig om erbij te vertellen hoe de laptop gebruikt gaat worden en welke software je gaat draaien.
Ga je hem bijvoorbeeld ook privé gebruiken, en wat zijn daarvoor je eisen?

Mijn ervaring met die specs-lijstjes van scholen is dat ze echt op niks gebaseerd zijn. Net zoals ‘15” of groter’ terwijl vandaag de dag 13” eigenlijk de standaard is.
Bedankt voor je reactie.

Momenteel weet ik nog niet welke programma's ik allemaal moet draaien.Tevens wil ik de laptop ook gebruiken voor privégebruik

Ik heb de laptop tevens iedere dag nodig voor ook de andere vakken die ik krijg.

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-10 13:20
Wil je azerty of qwerty?