MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Over het algemeen is het zo dat de tijd van een loop al na een of twee loops al richting de max gaat, maar ik snap je punt. De insteek van notebookcheck is anders dan die van ons, zij focussen op de laptop zelf, wij kijken naar de verhouding met andere laptops. Het nadeel van de grafiek van notebookcheck is dat je er niet makkelijk meerdere laptops in kunt weergeven. Bij onze staafdiagrammen kun je in een oogopslag zien welke laptop het snelste is (want die staat bovenaan), plus aan de lengte van het tweede staafje zien hoeveel throttling er optreedt. Bovendien vraag ik me af hoeveel het oplevert als we uitgebreid het verloop van de throttling zouden uiteenzetten, omdat niet iedere workload hetzelfde is en je met Blender of Cinebench een soort van worst case scenario te pakken hebt, maar ik gok dat er maar weinig mensen in de praktijk aan het renderen zijn op hun ultrabook.
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook