tis een ce2.11 machientje heh, da's wel een minpunt. maar dat drukt de prijs dus ook. zo'n 400 piek? kweenie, ik zou nooit nu nog een ce2.11 bakkie kopen...ce4.0 zit er al weer aan te komen.
Kan er zoveel minder met ce2.11
Ik heb al een revo en het is meer voor de heb en voor de agenda - contact functie, beetje spelletjes op spelen misschien, en mijn flashkaartje uit mijn ixus leegtrekken verder niks spannends.
Maar goed, ik noteer fl 400,-
Ik heb al een revo en het is meer voor de heb en voor de agenda - contact functie, beetje spelletjes op spelen misschien, en mijn flashkaartje uit mijn ixus leegtrekken verder niks spannends.
Maar goed, ik noteer fl 400,-
Er komt weinig nieuws meer voor uit...Kan er zoveel minder met ce2.11
Ik herinner me ineens dat een klasgenoot een e-105 had gekocht inclusief 64mb cf card voor 1000 piek maar da's twee jaar geleden ofzo. Dus 400 moet ok zijn? Vergeleken bij een nieuwe EM-500 a 1000 piek?
fl 250,- is het geworden, en fl 8,50 voor een nieuwe backup battery.
Nu nog een emulator en games.......
* DeFeCt doet HELEMAAAAAL geen request voor urls... [email of icq please]
Nu nog een emulator en games.......
* DeFeCt doet HELEMAAAAAL geen request voor urls... [email of icq please]
Voor die prijs heb je een hele goeie koop gedaan als alles nog werkt..
Voor een gameboy emulator gewoon naar www.wincecity.com gaan..
En de roms ...
www.google.com trefwoord : gameboy + roms
En tel uit je winst
Voor een gameboy emulator gewoon naar www.wincecity.com gaan..
En de roms ...
www.google.com trefwoord : gameboy + roms
En tel uit je winst
4POX: Tnx!
Tjeez wat een gekloot, dat ding was niet gekalibreerd en niemand kon me vertellen hoe ik in het kalibreer schermpje terecht kwam, enniewee hij doet het nu en is best geinig
Tjeez wat een gekloot, dat ding was niet gekalibreerd en niemand kon me vertellen hoe ik in het kalibreer schermpje terecht kwam, enniewee hij doet het nu en is best geinig
shiiit lekker prijsje! voor dat geld kun je prima met ce2.11
Pagina: 1