Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjeffSpecial
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 08:23
Hi,

ik ben sinds een paar maanden eigenaar van een Samsung UE55MU7000 en beleef er veel plezier aan.
helaas krijg ik sinds een week of 2 heel af en toe een witte flits door mijn beeld. ( dit is ook heel random )

Ik heb de TV al terug gezet naar zijn fabrieks instellingen en heb de software helemaal geupdate.
Het is op verschillende HMDI poorten, en ook met verschillende devices. zoals mijn PS4 pro, TV tuner (t-mobile) en media center.

Hebben jullie misschien een idee wat dit kan zijn?

Gr Sjeff

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibosa
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heb je al eens je stroomkabel gecontroleerd? Eventueel even testen met een nieuwe.

Je zou ook kunnen proberen de stroomkabel op een andere outlet aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjeffSpecial
Ander stroompunt heb ik al geprobeert ik dacht zelf ook eerst aan een stroom probleem.
Zelf zat ik eerst ook aan een stroom probleem te denken, helaas was dit het niet.

De flits is echt heel snel (echt een flits, niet dat hij even uitvalt) en op de meest random momenten, soms als de TV net aanstaat en de andere keer weer de hele dag geen last van. en soms 2-3x op een avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 22-09 15:30
Is dit niet gewoon een defecte HDMI kabel? Probeer eens een andere HDMI kabel.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 10:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Hulleman schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:05:
Is dit niet gewoon een defecte HDMI kabel? Probeer eens een andere HDMI kabel.
of kapotte one connect box (heeft de MU 7000 die ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moreno83
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Wellicht een voedings probleem? Zet je backlight eens wat lager. Denk eerder dat de LED een pulse krijgen om heel kort op zn felst aan te gaan.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:55
Tis nogal heet de laatste tijd....
Staat de xbox in een kast? , met weinig ruimte er omheen? Zo ja haal ehm er dan eens uit en zet deze vrij neer.

Is het erg warm in de ruimte waar je gamed?

Ik zou eerst inderdaad een andere kabel proberen en als de xbox opsloten staat, deze lucht geven.
Met dit weer, wil alles wel aan de kook raken...

Test daarna als dat niet helpt ,de xbox eens op een ander scherm, dan weet je het of het aan de tv of aan de xbox ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door freaky35 op 25-07-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjeffSpecial
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga even kijken of het helpt. Misschien dat de warmte inderdaad een rol speelt of toch de connect box.

Ik laat het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjeffSpecial
Gister avond gekeken of ik nog witte flitsen heb kunnen ontdekken.

Ik denkt dat het inderdaad de Connect box is. Deze lag onder mijn tv meubel. gister avond op t tv meubel neergelegd en gister avond ook geen problemen gehad met Witte flitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:55
Aha onder het meubel had die box zeker weinig ruimte wua koeling? Lijkt dus inderdaad op oververhitting.

Ik zie wel vaker het spul weggestopt in een meubel, dat staat mooi
Maar met deze temperaturen, kan het gewoon te warm worden. Of je het meubel moet voorzien zijn van fans bv🙂.
Pagina: 1