Ik heb een upgrade gedaan van Sierra naar High Sierra.
Vervolgens doen al mijn IMAP accounts in Apple Mail het niet meer. Niet sturen, niet zenden.
Apple Mail vraagt steeds om het wachtwoord, dat vul ik in, maar niks.. wachtwoorden zijn goed.
Op mijn iPhone werkt alles nog gewoon.
...
Ik gebruik een iMac (late 2009)
...
Ik heb al geprobeerd:
1.Accounts deleten en handmatig instellen, werkt niet, nu kan ik ze helemaal niet meer zien in mail, want ik kan ze nu ook niet meer installeren, hij kan geen verbinding maken met de accounts. Zegt dat name/pass niet kloppen, terwijl ze absoluut kloppen.
2. Heb geprobeerd om "automatically manage connection settings" uit te zetten, werkt ook niet.
3. Nieuwe admin account op de iMac (startup screen) maken, werkte ook niet.
Poorten staan op 993 (in) en 465 (uit)
...
Iemand ervaring met dit gedoe?
Thnx!
Vervolgens doen al mijn IMAP accounts in Apple Mail het niet meer. Niet sturen, niet zenden.
Apple Mail vraagt steeds om het wachtwoord, dat vul ik in, maar niks.. wachtwoorden zijn goed.
Op mijn iPhone werkt alles nog gewoon.
...
Ik gebruik een iMac (late 2009)
...
Ik heb al geprobeerd:
1.Accounts deleten en handmatig instellen, werkt niet, nu kan ik ze helemaal niet meer zien in mail, want ik kan ze nu ook niet meer installeren, hij kan geen verbinding maken met de accounts. Zegt dat name/pass niet kloppen, terwijl ze absoluut kloppen.
2. Heb geprobeerd om "automatically manage connection settings" uit te zetten, werkt ook niet.
3. Nieuwe admin account op de iMac (startup screen) maken, werkte ook niet.
Poorten staan op 993 (in) en 465 (uit)
...
Iemand ervaring met dit gedoe?
Thnx!