Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de volgende games kunnen spelen: CS:GO, PUBG, Fortnite. Naast dat gewoon schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000 - €1500. Het gaat mij er vooral om dat ik goed de games kan spelen die ik wil spelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel randapparatuur; toetsenbord, muis & muismat. Voor de rest nog geen componenten doe ik al heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een AMD Radeon RX 580 8gb, 16gb ram en +-500 watt. Zie ook hier beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Zolang ik de bovenstaande games maar kan spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik onderdelen kan vervangen en het daardoor goedkoper kan maken. Indien nodig duurder.
Ik wil de volgende games kunnen spelen: CS:GO, PUBG, Fortnite. Naast dat gewoon schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000 - €1500. Het gaat mij er vooral om dat ik goed de games kan spelen die ik wil spelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel randapparatuur; toetsenbord, muis & muismat. Voor de rest nog geen componenten doe ik al heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een AMD Radeon RX 580 8gb, 16gb ram en +-500 watt. Zie ook hier beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Zolang ik de bovenstaande games maar kan spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik onderdelen kan vervangen en het daardoor goedkoper kan maken. Indien nodig duurder.
[ Voor 110% gewijzigd door itsbart op 24-07-2018 22:46 ]