Ha allen,
Ik ben bezig met het samen stellen van een nieuwe pc. Het gaat hierbij om een budgetbuild, voor een huis, tuin en keukensysteem. Naar aanleiding van de best-buy guide heb ik me eerst ingelezen in de Intel Pentium Gold G5400, maar na het lezen van onder andere de review op hardware.info, toch maar besloten om voor de Ryzen 3 2200G te gaan. Wat vinden jullie van dit systeem? Hebben jullie nog op of aanmerkingen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De gewone huis, tuin en keuken pc. Accidenteel eens photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur, zoals beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Afgezien van het feit dat het systeem enigszins soepel moet draaien, niet
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie dit lijstje eens willen bekijken en evt tips geven om deze build beter te maken/krijgen? Naar mijn idee is het systeem zo compleet, maar je kan zo af en toe natuurlijk wat over het hoofd zien...
Ik ben bezig met het samen stellen van een nieuwe pc. Het gaat hierbij om een budgetbuild, voor een huis, tuin en keukensysteem. Naar aanleiding van de best-buy guide heb ik me eerst ingelezen in de Intel Pentium Gold G5400, maar na het lezen van onder andere de review op hardware.info, toch maar besloten om voor de Ryzen 3 2200G te gaan. Wat vinden jullie van dit systeem? Hebben jullie nog op of aanmerkingen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De gewone huis, tuin en keuken pc. Accidenteel eens photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur, zoals beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 95,- | € 95,- |
| 1 | ASRock A320M-HDV | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Zalman T2 Plus | € 21,79 | € 21,79 |
| 1 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 4,95 | € 4,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSB | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Corsair VS350 | € 32,80 | € 32,80 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 57,- | € 57,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 382,40 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Afgezien van het feit dat het systeem enigszins soepel moet draaien, niet
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie dit lijstje eens willen bekijken en evt tips geven om deze build beter te maken/krijgen? Naar mijn idee is het systeem zo compleet, maar je kan zo af en toe natuurlijk wat over het hoofd zien...