Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• p_atriick
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-04-2021
Goedenavond, wij hebben een Samsung Tv( bn68-07063A-02), de tv staat op de veranda en we gebruiken hem alleen gebruiken voor netflix/videoland/npo via wifi draadloos. Doordat de veranda 25 meter vanaf het aansluitpunt zit, en de tv niet ziggo-geschikt is, was voor ons een coax en extra ziggo module geen optie..

Nu ben ik benieuwd; zijn er ook andere apps die ik op de smart tv kan downloaden? Het werkt nu namelijk ideaal voor de Tour de France, en eerder ook voor het Wk.. het schijn ook mogelijk te moeten zijn voor Fox Sports, echter krijg ik continu een foutmelding. De optie om vanaf de mobiele telefoon naar een chromecast te streamen heb ik ook geprobeerd, maar in 25 minuten ‘Billions’ moest hij al zovaak bufferen dat de aflevering zelf pas 5minuten ver was.. dat zal voor livesport dus nog erger zijn. Via een hdmi kabel vanaf de laptop werkt ook niet top.. dus ik was benieuwd of jullie hiervoor nog suggesties hebben?

Alle reacties

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:34

CeesKees

I rest my Kees

Je hebt ziggo?

Een CHROMECAST en de ziggo go app.

(En je WiFi signaal achter in je tuin versterken)

[ Voor 33% gewijzigd door CeesKees op 24-07-2018 21:49 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
Chromecast is de oplossing, je moet alleen wel een goede wifi verbinding regelen.

• p_atriick
Ik heb een Wifi versterker die plaats ik in de schuur op een meter van de tv. Het signaal is op mn mobiel en de tv ook volledig, alleen de app valt er om de haverklap uit.. wel heb ik een oudere chromecast, die er nog uitziet als een dongel. Zou dit het verschil kunnen maken?

[ Voor 25% gewijzigd door p_atriick op 24-07-2018 22:08 ]

• 418O2
p_atriick schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:06:
Ik heb een Wifi versterker die plaats ik in de schuur op een meter van de tv. Het signaal is op mn mobiel en de tv ook volledig, alleen de app valt er om de haverklap uit.. wel heb ik een oudere chromecast, die er nog uitziet als een dongel. Zou dit het verschil kunnen maken?
Dat heeft geen zin. Die versterkt een zwak signaal. Hang hem eens halverwege

• p_atriick
Ook geprobeerd, maar het probleem lijkt in de Ziggo Go-app te zitten..netflix/videoland/deezer gaat namelijk hele dagen goed. Zie ook op de ziggo-site erg veel mensen met hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing

• 418O2
p_atriick schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:21:
Ook geprobeerd, maar het probleem lijkt in de Ziggo Go-app te zitten..netflix/videoland/deezer gaat namelijk hele dagen goed. Zie ook op de ziggo-site erg veel mensen met hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing
NPO heeft een app waarmee je de tour kan kijken, fox sports geeft een app, kunnen beiden casten.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:00
p_atriick schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:43:
wij hebben een Samsung Tv( bn68-07063A-02)
Pardon? Volgens mij is dat een boardnummer, of zo. Bedoel je soms een UExxJ5510AWXXN?

• p_atriick
hcQd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:44:
[...]

Pardon? Volgens mij is dat een boardnummer, of zo. Bedoel je soms een UExxJ5510AWXXN?
Excuus, je hebt helemaal gelijk!
418O2 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:29:
[...]

NPO heeft een app waarmee je de tour kan kijken, fox sports geeft een app, kunnen beiden casten.
De NPO app werkt inderdaad top, zowel los op de TV als via chromecast.
De Ziggo-Go app valt er continu uit, en de app van Fox Sports op de tv is niet beschikbaar/niet langer ondersteund.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
@p_atriick Volgens mij heb jij het over apps op de tv zelf. Dan maakt de chromecast niet uit.
Wat de anderen bedoelen is dat je de app op je mobiel start en dan streamt naar de chromecast toe. Ziggo Go doet het, iig onder iOS, zonder problemen hier. Zowel op Wifi als 4G.

• p_atriick
The_Ghost16 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:23:
@p_atriick Volgens mij heb jij het over apps op de tv zelf. Dan maakt de chromecast niet uit.
Wat de anderen bedoelen is dat je de app op je mobiel start en dan streamt naar de chromecast toe. Ziggo Go doet het, iig onder iOS, zonder problemen hier. Zowel op Wifi als 4G.
Nope, heb het over beide opties.
Voor NPO/Netflix/Videoland werkt het zowel probleemloos via chromecast, als via de tv.
Echter Ziggo Go streamen via de chromecast vliegt er om de 2 á 3 minuten uit..
Bv. een aflevering van Billions om 19uur opgestart, om 19.25 was de aflevering bij 5.37min..

[ Voor 8% gewijzigd door p_atriick op 25-07-2018 14:26 ]

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
p_atriick schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:19:
[...]

De Ziggo-Go app valt er continu uit, en de app van Fox Sports op de tv is niet beschikbaar/niet langer ondersteund.
En wat gebeurd er met de Fox Sports app als je die gewoon via de chromecast gebruikt?
Als die ook niet goed werkt dan zie ik maar 2 opties. Je chromecast is kapot of je wifi verbinding is niet goed genoeg.

• p_atriick
Ga het inderdaad eens met de Fox Sports app zelf proberen, bedankt!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
p_atriick schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:25:
[...]

Echter Ziggo Go streamen via de chromecast vliegt er om de 2 á 3 minuten uit..
Bv. een aflevering van Billions om 19uur opgestart, om 19.25 was de aflevering bij 5.37min..
Vervelend te lezen dat streamen niet goed gaat :(
Stuur ons even een privébericht met je bevindingen. Vermeld ook gelijk je postcode, huisnummer en iOS/Android-versie en type apparaat wat je gebruikt. Dan onderzoeken we het euvel verder!

Groet, Leroy van Ziggo

VodafoneZiggo-webcare

Pagina: 1