I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Vraag
Beste antwoord (via ajvdvegt op 24-07-2018 22:00)
Alle reacties
Met ingang bedoel je een beeldingang toch ?
categorie: Monitoren
Een ethernet aansluiting noem je niet echt een ingang omdat deze bidirectioneel zijn
wat wil jeover ethernet doen ?
categorie: Monitoren
Een ethernet aansluiting noem je niet echt een ingang omdat deze bidirectioneel zijn
wat wil jeover ethernet doen ?
Oke, misschien is 'aansluiting' beter dan 'ingang'.
Ik wil de monitor gebruiken als docking station via USB-C, zodat je maar 1 stekker in je laptop hoeft te prikken en dan alles hebt aan gesloten. De monitor geeft de ethernet-verbinding dus over USB-C door an de laptop. Deze monitor doet dat bv: pricewatch: Philips 258B6QUEB/00 Zwart
Ik wil de monitor gebruiken als docking station via USB-C, zodat je maar 1 stekker in je laptop hoeft te prikken en dan alles hebt aan gesloten. De monitor geeft de ethernet-verbinding dus over USB-C door an de laptop. Deze monitor doet dat bv: pricewatch: Philips 258B6QUEB/00 Zwart
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Ja, idd, een hybride product. Door jouw zoekopdracht te combineren met een paar anderen (soms heet het ook 'rj45'), kan ik wel een compleet overzicht krijgen, maar een vinkje zou makkelijker zijn!
USB en audio uit (en in?) zijn niet ongebruikelijk dus zo apart is het ook weer niet.Fish schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:52:
Je krijgt een soort hybride product
Ik heb niet gekeken of het al bestaat hoor, maar je kunt ook overwegen een simpele USB ethernet adapter aan je scherm te hangen. Dan geeft die dat weer door aan je pc via de USB-C.
Pagina: 1