Toon posts:

iiyama, beter dan je denk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb het ff gehad met alle negatieve topics over de iiyama moni`s.
Het is een heel goed merk. goede kwaliteit. uitstekende service, en aangenaam geprijsd!

Natuurlijk kan ik alle topics begrijpen.
Meeste iiyama eigenaren, weten wat kwaliteit is, en worden dan ook gek als er iets mis is met hun moni. terecht. Dus mocht je twijvelen, en door al die topics geen pyama kopen, heb je achteraf wellicht toch spijt. teveel betaald, matige service? graf refresh rates???

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Tegenwoordig hebben ERG VEEL mensen een iiyama.. Mensen die hier tevree mee zijn zullen geen topic starten over hun "grafiiyama".
Omdat er naar verhouding ERG VEEL mensen tegenwoordig 'n iiyama hebben LIJKT 't alsof er meer problemen zijn met iiyama's dan met andere schermen. Ik ben zeer tevreden met m'n lichtbak van iiyama

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:51

botoo

💀 too old to die young

wie een Iiyama koopt verwacht een topproduct en zal eerder klagen over (kleine) manco's dan iemand die een NoName monitor koopt, die neemt dat eerder "op de koop toe".
Ik werk met Sony's en Iiyama en de laatste heeft beslist mijn voorkeur :)
btw. het is wel de Pro uitvoering, de normale Iiyama's zijn hetzelfde als de Sony's (die ook beslist niet beroerd zijn!)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Inderdaad, m'n Visionmaster Pro 450 is gewoon PERFECT !
IIyama RULES !

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Zeker mijn A201 of 510 zo je wilt is echt een super scherm..

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Ik ben ook nog steeds te vreden met mijn Pro 17 IIyama, en heb hem al twee en en half jaar...

Er was een jaartje geleden wel een serie die niet goed was...

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
450 Pro I like it !!!!!!!!!!!

Ja ja ja Nee !!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

volgens mij is het verschil in kwaliteit haast niet waar te nemen. Ik stond laatst in de winkel en zag echt geen verschil.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Absoluut mee eens. :) Mijn Iiyama 22" Pro geeft gewoon perfect beeld. Zeker beter als mijn oude Philips Briliance 21"
Pagina: 1