Ik zoek een?
Nieuwe tablet ter vervanging van mijn I15-T.
Wat is je budget?
Mwa, tot iets van 500 euro vind ik wel redelijk, meer dan dat moet wel een goede reden voor zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Over het algemeen... Youtube, twitch, browsing... Games... niet echt? Ben niet echt een mobile gamer.
Ik vind een actieve modding community en unlocked bootloader / magisk / plethora aan roms wel belangrijk. Ik wil er veel mee stoeien. ( Youtube vanced magisk/root is een aardige must ).
Liefst rond de 10 inch, dat is mijn huidige tablet ook en daar ben ik aardig over te spreken.
16:10 verhouding vind ik erg fijn, 16:9 is net irritant met browsen, maar een lagere verhouding is weer irritant als ik video's kijk. 4:3 vind ik eigenlijk niet te doen.
Voor de rest moet de performance toch wel echt veel beter zijn dan de Z8300, maar dat lijkt me niet zo'n moeilijke.
Mogelijkheid voor een stylus vind ik ook wel o zo fijn.
Prefereer ook dat de tablet wat leesbaarder is in de zon en verder kan dimmen in het donker (mijn tablet is ietwat te fel in de nacht...). Maar dit kan ik niet goed vergelijken. Denk dat vrijwel al het spul dat hier verkrijgbaar is > dan wat ik nu heb... Zeker +200 euro...
Wat heb je zelf al gevonden?
De mediapad M5 vond ik wel een interessante.
pricewatch: Huawei MediaPad M5 (10.8'') Grijs
Maar na huawei niet meer de bootloader unlocked kunnen ze naar mijn part de vinger krijgen.
Galaxy tab A vond ik ook wel een interessante.
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) WiFi Zwart
Maar de leeftijd en een schamele SD625 weerhouden me toch aardig.
Plus is dan weer wel de zachte prijs en mogelijkheid tot stylus, maar is het wel een upgrade?
S4 vond ik ook heel interessant.
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_s4_10_5-9262.php
Duidelijk een upgrade, met super mooi scherm en stylus support.
Nadeel is echter weer wel de (wss) erg hoge prijs en... well... het is niet uit.
Mi Pad 4 is ook leuk.
https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_pad_4-9249.php
Maar deze is weer maar 8 inch...
Hebben jullie nog wat voorstellen? Dingen die ik mogelijk heb gemist?
Nieuwe tablet ter vervanging van mijn I15-T.
Wat is je budget?
Mwa, tot iets van 500 euro vind ik wel redelijk, meer dan dat moet wel een goede reden voor zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Over het algemeen... Youtube, twitch, browsing... Games... niet echt? Ben niet echt een mobile gamer.
Ik vind een actieve modding community en unlocked bootloader / magisk / plethora aan roms wel belangrijk. Ik wil er veel mee stoeien. ( Youtube vanced magisk/root is een aardige must ).
Liefst rond de 10 inch, dat is mijn huidige tablet ook en daar ben ik aardig over te spreken.
16:10 verhouding vind ik erg fijn, 16:9 is net irritant met browsen, maar een lagere verhouding is weer irritant als ik video's kijk. 4:3 vind ik eigenlijk niet te doen.
Voor de rest moet de performance toch wel echt veel beter zijn dan de Z8300, maar dat lijkt me niet zo'n moeilijke.
Mogelijkheid voor een stylus vind ik ook wel o zo fijn.
Prefereer ook dat de tablet wat leesbaarder is in de zon en verder kan dimmen in het donker (mijn tablet is ietwat te fel in de nacht...). Maar dit kan ik niet goed vergelijken. Denk dat vrijwel al het spul dat hier verkrijgbaar is > dan wat ik nu heb... Zeker +200 euro...
Wat heb je zelf al gevonden?
De mediapad M5 vond ik wel een interessante.
pricewatch: Huawei MediaPad M5 (10.8'') Grijs
Maar na huawei niet meer de bootloader unlocked kunnen ze naar mijn part de vinger krijgen.
Galaxy tab A vond ik ook wel een interessante.
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) WiFi Zwart
Maar de leeftijd en een schamele SD625 weerhouden me toch aardig.
Plus is dan weer wel de zachte prijs en mogelijkheid tot stylus, maar is het wel een upgrade?
S4 vond ik ook heel interessant.
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_s4_10_5-9262.php
Duidelijk een upgrade, met super mooi scherm en stylus support.
Nadeel is echter weer wel de (wss) erg hoge prijs en... well... het is niet uit.
Mi Pad 4 is ook leuk.
https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_pad_4-9249.php
Maar deze is weer maar 8 inch...
Hebben jullie nog wat voorstellen? Dingen die ik mogelijk heb gemist?