Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Hallo. Voor een kennis heb ik een perfect werkende iPad meegenomen naar mijn vakantieadres. Nu heben ze het voor elkaar gekregen het ding te locken. Ik ben incompatible met Apple dus ik vraag het hier. Op de iPad staat vertaald dat deze geblokkeer is en dat deze met iTunes gedeblokkeerd kan worden. Moeizaam een oude itunes gedownload (versie 10) en geïnstalleerd. Na het starten van itunes krijg ik een melding dat ik de passcode op de iPad moet invoeren. Op de iPad is er echter geen mogelijkheid hiervoor. Alleen de melding dat hij geblokkeerd is en geopend kan worden met iTunes. Ik kom niet verder. De passie us bekend maar de mogelijkheide om deze in te geven ontbreekt. Iemand een tip?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Had je deze website van Apple al gezien? https://support.apple.com/en-ca/HT204306

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je zal moeten unlocken met de originele itunes account + wachtwoord
Maar dit kan nu alleen nog maar door een volledig wissen van de ipad, en opnieuw beginnen ( tenzij er een icloud backup is )

Ze hebben de "verloren" "geblokkeerd" mode gevonden van Apple.

Er hoeft geen oude versie van itunes gebruikt te worden, gewoon de laatste, en ingelogd met het ipad-apple adres wat gebruikt is voor de appstore

[ Voor 18% gewijzigd door FreshMaker op 24-07-2018 17:04 ]