Toon posts:

inbelverbinding via het LAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn vader een inbelverbinding naar het netwerk van zijn werk maken...maar gek genoeg werkt dat dus niet op WIN2K. Maar nu wil ik dus de inbelverbinding op PC2 met win98 maken die in verbinding staat met PC1 met win2k die weer internet opkan. Maar kan ik nu met die inbelverbinding verbinding maken VIA pc1 naar buiten?

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Je zou gewoon met W2K verbinding moeten kunnen maken. Het probleem wat je met W2K hebt zal je ook onder 98 tegenkomen.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Topicstarter
nee want onder win98 heeft ie het gewoon gedaan :'( ....maar kan het nu of niet? En hoe?

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op woensdag 18 juli 2001 10:11 schreef EbAyzo het volgende:
nee want onder win98 heeft ie het gewoon gedaan :'( ....maar kan het nu of niet? En hoe?
OK hij heeft het gedaan. Alleen nooit via PC1 dus. Je moet dan zoiets als ICS of Winroute gaan draaien.

Verwijderd

Topicstarter
ff overnieuw!! ik heb pas net PC2 erbij...en op PC1 draaide ik WIN98 en toen deed ie het gewoon. Toen PC2 erbij kwam (draaid 98) heb ik op PC1 win2k gezet.

Kan ik via winproxy verbinding maken?

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op woensdag 18 juli 2001 10:15 schreef EbAyzo het volgende:
ff overnieuw!! ik heb pas net PC2 erbij...en op PC1 draaide ik WIN98 en toen deed ie het gewoon. Toen PC2 erbij kwam (draaid 98) heb ik op PC1 win2k gezet.

Kan ik via winproxy verbinding maken?
Lijkt me wel (ken het proggie niet) je moet 'm wel configureren om VPN verkeer door te laten. Ik neem ff aan dat het hier om een VPN gaat.

Verwijderd

Topicstarter
[KICK UP MODE]

Iemand nog wat hierover te melden?

[/KICK UP MODE OFF]

Verwijderd

Je moet gewoon op de w2k pc de internet verbinding delen.. en dan op pc2 et internet via lan laten verlopen... heb er nog nooit problemen meej gehad...

Verwijderd

Je moet gewoon op de w2k pc de internet verbinding delen.. en dan op pc2 et internet via lan laten verlopen... heb er nog nooit problemen meej gehad...

P.s. kan bij eigenschappen van de inbelverbinding

Verwijderd

sorry ging iets fout

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik moet juist de verbinding instellen via win98...want als ik het in win2k instel dan gaat het fout :( Maar kan ik gewoon gebruik maken van de ISDN kaart in pc1 zonder op pc1 de verbinding te maken?

Verwijderd

Topicstarter
KICK AGAIN!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Misschien is het nuttig die inbelverbinding naar je vader's werk eens te troubleshooten..

Is het een VPN verbinding, Directe Dial-up verbinding? wat voor protocollen en instellingen etc?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 21:51 schreef EbAyzo het volgende:
Ja maar ik moet juist de verbinding instellen via win98...want als ik het in win2k instel dan gaat het fout :( Maar kan ik gewoon gebruik maken van de ISDN kaart in pc1 zonder op pc1 de verbinding te maken?
W2K is in alle opzichten beter (met netwerken) dan Win98 dus in W2K KAN HET als het in Win98 kon.. OK!
Pagina: 1