Exchange werkt wel op iPhone 6 maar niet op iPhone X

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroonthevan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-01-2024
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen, ik heb werkende (exchange) mail op mijn iPad en iPhone 6. Ook bij installeren op mijn iPhone 5S werkt hij feilloos.

Echter als ik probeer de mail te installeren op de iPhone X dan geeft hij dat de Serveridentitatit niet gecontroleerd kan worden. Hij kan de identiteit van de server niet verifiëren. Ik kan het certificaat ook niet aanklikken om te vertrouwen.

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:31
Mogelijk is dit een issue op de Exchange server in Active Directory of heb je office 365? Mogelijk dat op het tabblad security of beveiliging van je gebruikers account (object) en beveiligingsrechtrn moeten worden overgenomen.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klinkt een beetje alsof Autodiscover niet goed werkt op je domein. Even controleren of anders met de hand de mail configureren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Heb je de laatste update met je iPhone X binnengehaald? (aangezien die update Exchange problemen verhelpt)

https://mashable.com/2018...e-ios-11-4-1/?europe=true

[ Voor 23% gewijzigd door Berlinetta op 24-07-2018 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroonthevan
Ja nieuwe update heb ik, krijg het gewoon op geen enkele manier werkend terwijl ik het inmiddels op een iPhone 5S, iPhone 6 en iPad eenvoudig werkend heb gekregen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black!
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 12:00
Bekijk (of laat je systeembeheerder dat doen) eens het aantal ActiveSyncDevices (EAS) onder het AD account. Standaard is er een limiet van 10 devices. Ga je daar over heen dan kan je ook deze melding krijgen.

Het is namelijk een bekend issue dat oude apparaten niet goed worden verwijderd waardoor dat limiet kan oplopen. Nieuwe apparaten kunnen dan niet langer worden aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroonthevan
Black! schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:52:
Bekijk (of laat je systeembeheerder dat doen) eens het aantal ActiveSyncDevices (EAS) onder het AD account. Standaard is er een limiet van 10 devices. Ga je daar over heen dan kan je ook deze melding krijgen.

Het is namelijk een bekend issue dat oude apparaten niet goed worden verwijderd waardoor dat limiet kan oplopen. Nieuwe apparaten kunnen dan niet langer worden aangemeld.
Dat klinkt aannemelijk!
Pagina: 1