Dubbele post, welke waarde geven bij modereren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zelfde inhoud van dezelfde gebruiker. Niet duidelijk of het het 0 of een -1 moet zijn. Ik zie verschillende mogelijkheden als ik zoek in dit forum

Praetextatus in 'nieuws: EU beboet onder meer Asus, Philips en Denon voor opl...

Praetextatus in 'nieuws: EU beboet onder meer Asus, Philips en Denon voor opl...

Tips?

Beste antwoord (via Bor op 25-07-2018 08:12)

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Gebruikelijk is bij een dergelijke dubbelpost om de oudste reactie op zijn inhoudelijk kwaliteit te beoordelen. Voor de andere is een -1 te verdedigen aangezien het bijna exact hetzelfde is, geplaatst door dezelfde gebruiker in dezelfde thread op dezelfde parent reactie.

Een -2 is in dit geval weer niet heel gebruikelijk gezien de flinke karma boete waarmee dit gepaard gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 24-07-2018 17:29 ]

Select * from fish

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:41

MsG

Forumzwerver

0 dicteert: "De reactie is irrelevant en voegt niets toe aan de discussie of het artikel."

-1:dicteert: "Deze reactie is een flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker."

Lijkt me duidelijk toch? ;-) een dubbele reactie voegt niks toe, maar lijkt me ook niet heel beledigend.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Oerigens verdient dan uiteraard slechts 1 van die twee een 0. De ander kan je gewoon beoordelen op zijn kwaliteit. Maar ja, welke van de twee dan :P

Denk dat het handiger is als een powermod even de oudste van de twee op -2 mikt (en evt. de user even uitlegt waar de edit knop zit).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Gebruikelijk is bij een dergelijke dubbelpost om de oudste reactie op zijn inhoudelijk kwaliteit te beoordelen. Voor de andere is een -1 te verdedigen aangezien het bijna exact hetzelfde is, geplaatst door dezelfde gebruiker in dezelfde thread op dezelfde parent reactie.

Een -2 is in dit geval weer niet heel gebruikelijk gezien de flinke karma boete waarmee dit gepaard gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 24-07-2018 17:29 ]

Select * from fish