Chromebook start niet op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636782

Topicstarter
Ik heb mijn chromebook geüpdate en nu start hij niet meer op. Hij gaat tot het witte beeldscherm met crome erop en dan gaat hij niet meer verder.

Ik heb hem al voor een paar uur opstaan maar er gebeurt niks. Ook al meerdere keren opnieuw proberen op te starten.

Er is elke keer wat nadat ik hem update, is dit bij iedereen het geval? Ik kan er niet veel over vinden namelijk.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Moet ik hem herstellen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je 'm nog herstellen of terug naar fabrieksinstellingen brengen dan? Zoja, doe dat dan. Het hele idee van een Chromebook is toch dat al je data in de cloud staat en niets lokaal waardoor je zo met een andere aan de slag kan?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636782

Topicstarter
Bedankt! Het heeft gelukkig voor nu geholpen. Zodra ik hem uit doe heb ik helaas nog steeds het zelfde probleem. Dus ik moet hem altijd in slaapstand laten staan... 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:23
Anders één van deze procedures proberen :

https://support.google.com/chromebook/answer/1080595?hl=nl

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1n35
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-01-2022
Hallo kan iemand me helpen mijn chromebook start niet meer op hij is van september en is beheerd door school als ik hem aanzet reageert hijn niet hij reageert zelfs niet als ik hem oplaad ik heb dringende hulp nodig ik heb hem nodig :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17

Cyphax

Moderator LNX
1n35 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:10:
Hallo kan iemand me helpen mijn chromebook start niet meer op hij is van september en is beheerd door school als ik hem aanzet reageert hijn niet hij reageert zelfs niet als ik hem oplaad ik heb dringende hulp nodig ik heb hem nodig :'(
Het beste dat je nu kan doen is je school bellen, als zij 'm beheren moeten zij jou hiermee helpen lijkt me. Als het ding echt helemaal niks meer doet en er geen lampje gaat branden, dan is vervangen waarschijnlijk de enige oplossing.

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1