Earth is nice, heaven is better...
Nee dat kan niet!Kan ik ze weg krijgen of bijna weg krijgen?
Men noemt die streepjes lamellen.
Llyama's staan bekend om de strepen, (de ouderen dan)... ik heb er gelukkig geen last van!
Een kameraad van mij heeft ook llyama, hij wordt er hopeloos gek van.
Whatever.
Verwijderd
Ik dacht dat alle trinitron beeldbuizen zulke lijntjes hadden.
En gewoon niet op letten, des te meer je erop gaat letten, des te erger het wordt
Je went er na een poosje wel aan.
En gewoon niet op letten, des te meer je erop gaat letten, des te erger het wordt
Je went er na een poosje wel aan.
Ik heb liever die streepjes dan een vissekom beeldbuis.
Femme heeft gelijk. Trinitron en diamondtron(dus met lijntjes) geven ECHT veel helderder beeld dan die vissekombuizen. Die lijntjes gaan natuurlijk gigantisch storen als je de hele tijd erop gaat zitten letten. Dit doe ik niet en alleen bij dit soort topics denk ik weer van oja! wat leuk! 2 lijntjes door m'n beeld die ik haast niet zie!
wat meenering zegt dat iiyama's d'r bekend om staan klopt natuurlijk ook niet echt... alle trini- en diamondtronschermen hebben ze.
LG is geloof ik bezig met 'n technologie om de streepjes weg te werken achter 't beeld
wat meenering zegt dat iiyama's d'r bekend om staan klopt natuurlijk ook niet echt... alle trini- en diamondtronschermen hebben ze.
LG is geloof ik bezig met 'n technologie om de streepjes weg te werken achter 't beeld
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
LG heeft die techniek al heel lang en je scheldt het uit als 'Flatron'.
het is alleen triest dat die harries er 20 jaar over doen om een 19" versie uit te brengen.
het is alleen triest dat die harries er 20 jaar over doen om een 19" versie uit te brengen.
Bedoel je mij??Ik heb liever die streepjes dan een vissekom beeldbuis
Ik heb een LG Flatron, gelukkig wel ja!
Whatever.
Verwijderd
mmz ook niet alle iiyama's he 
die van mij zekers niet, (zucht had ik ze maar ...)
maarja alle eer aan piyama, die dingen zijn keigoed voor de prijs
die van mij zekers niet, (zucht had ik ze maar ...)
maarja alle eer aan piyama, die dingen zijn keigoed voor de prijs
Pagina: 1