Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg een solarsysteem te bestellen bij Zonnepanelen4U maar ben enigszins verontrust door een bericht op de Facebook pagina van J&M Solar dat deze partij mogelijk een oplichter is. Wie heeft goede/slechte ervaringen met Zonnepanelen4U?

Beste antwoord (via Verwijderd op 27-07-2018 14:39)

Verwijderd

Ik ben een medewerker van J&M Solar.
Wij hebben tegen zonnepanelen4u aangifte gedaan, deze gebruiken onze bedrijfs gegevens en doen zich voor als ons. Wij worden vaak aangesproken dat ze zonnepanelen4u moeten hebben. Wij hebben meer van hun nagetrokken, De website is vanuit Canada aangevraagd we hebben de hosting van zonnepanelen4u gemaild met bewijzen dat het niet van ons is en zo alle gegevens wat met ons te maken heeft te verwijderen of de hele site offline te halen, We hebben zelf onder een andere naam iets besteld en betaald dat moest naar een Duits bank rekening nummer. Op de site van hun is ene Dave de eigenaar echter kunnen wij geen Dave en werkt er bij ons geen Dave.

Met vriendelijke Groet,
Roland

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Het zou kunnen...
De gegevens op zonnepanelen4u.nl zijn de gegevens van J&M

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvanW
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Volgens de inschrijving KvK betreft het een eenmanszaak met de volgende
handelsnamen:
J & M Webhosting en het maken van webshops. Koeriersdiensten. Verkoop en montage van zonnepanelen.
en de volgende activiteiten:
Verkoop van kleding en woonaccessoires.Solar, Ml Bouwservice, Ml Transport, Boetiek Sale
.....
Nogal uiteenlopende activiteiten voor een eenmanszaak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:23
site half Nederlands, half Engels. volgens de site lid van bv Zonnekeur Installateur, maar op die site niet te vinden. de keurmerken op de site zijn ook gewoon plaatjes en linken nergens naar toe, als ze niet linken naar de sites van de keurmerken is de kans erg groot dat ze niet aangesloten zijn.
aanvulling:

geen montage materialen op de site te vinden??????????

bij de 'over ons' pagina ook geen adresgegevens...................

genoeg belletjes om verder te kijken lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door Tens op 24-07-2018 10:31 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Niet om het een of ander, maar om winkels met zo'n naam loop je toch sowieso met een grote boog heen :?
Al zou het een bonafide zaak zijn dan weet je nog zeker dat je veel te veel gaat betalen aan een gewone tussenhandelaar.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catzjes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 21:09
Ik overwoog ook om daar spullen te bestellen en had al contact via de mail en een 10% kortingscode gekregen. Omdat ik ergens op de site van zonnepanelen4u ook J&M zag staan en dezelfde NAW gegevens dacht ik in eerste instantie dat de bedrijven dezelfde eigenaar hadden maar toen ik ging Googlen op de naam van de persoon die mij mailde in combinatie met zonnepanelen4u.nl kwam ik op Facebook bij J&M Solar terecht en vond ik ook het FB bericht.

https://www.facebook.com/...!!-koop/1250986531699894/

Ik heb in ieder geval besloten om geen zaken met ze te doen, hoe aantrekkelijk hun prijzen ook zijn, zeker in combinatie met de 10% korting maar hier zal wel weer het gezegde opgaan "als het te mooi lijkt om waar te zijn dan zal het wel niet waar zijn".

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een medewerker van J&M Solar.
Wij hebben tegen zonnepanelen4u aangifte gedaan, deze gebruiken onze bedrijfs gegevens en doen zich voor als ons. Wij worden vaak aangesproken dat ze zonnepanelen4u moeten hebben. Wij hebben meer van hun nagetrokken, De website is vanuit Canada aangevraagd we hebben de hosting van zonnepanelen4u gemaild met bewijzen dat het niet van ons is en zo alle gegevens wat met ons te maken heeft te verwijderen of de hele site offline te halen, We hebben zelf onder een andere naam iets besteld en betaald dat moest naar een Duits bank rekening nummer. Op de site van hun is ene Dave de eigenaar echter kunnen wij geen Dave en werkt er bij ons geen Dave.

Met vriendelijke Groet,
Roland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Oftewel geen zaken mee doen :) Lijkt me duidelijk zo.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Pagina: 1