Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Sophiee309
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 24-07-2018
Huawei P10 Lite

Sinds een dag lukt het niet meer om geluid over mijn oortjes af te spelen. Ik wist niet waar het probleem lag, dus ik heb de auxkabel van mijn boxen geprobeerd en toen ging de muziek hier wel over. Ik heb ook een andere koptelefoon aangesloten en hierbij was er ook geen probleem. Ik dacht op dit moment dat mijn oortjes kapot waren. Voor de zekerheid heb ik mijn oortjes op een andere telefoon laten testen en hier werkten ze prima. De combinatie van mijn eigen telefoon (Huawei P10 Lite) met mijn (originele Huawei) oortjes werkt ineens niet. Ik heb overal gezocht bij instellingen maar ik kan niks vinden. Opnieuw opstarten heb ik ook al geprobeerd. Het geluid werkt helemaal niet, op alle apps niet. Het is dus geen keuze bij Spotify hoe ik het laat afspelen.

Ik hoor graag tips!

Groetjes Sophie

Alle reacties

• Luinwethion
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04:05
Wat kan zijn:

De telefoon oordopjes hebben 4 contact punten, (audio L/R, mic en ground), zo de connector moet goed zitten in de aansluiting anders kan het voorkomen dat je telefoon je oordopjes niet herkent, met een aux kabel of een oordopje met 3 contact punten heb je meer vrijheid.

Kijk met een zaklamp als alles schoon is binnen de aansluiting, kun je soms voorzichtig met een tandenstoker schoonmaken.

Edit: tekst aangepast naar een iets meer begrijpbare Nederlands

Luinwethion wijzigde deze reactie 24-07-2018 21:08 (26%)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True