Ik zou mijn Ip cams(Escam QD300) ontoegankelijk willen maken vanaf het internet zodat ze alleen nog bereikbaar zijn via de app van Synology.
Maar wat moet ik daar nu juist voor doen ?
Maar wat moet ik daar nu juist voor doen ?
Nou.. nee, helaas hebben te veel iot devices zoals ip cams de neiging naar huis te bellen. Danwel vanwege cloud diensten, danwel omdat onduidelijke meuk.celshof schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 00:19:
Als je ze niet al eerder direct toegankelijk gemaakt hebt op je router via iets als port forwarding, dan hoef je niets te doen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
[ Voor 25% gewijzigd door Daiben op 24-07-2018 01:28 ]
Ik krijg de indruk dat je de vraag niet helemaal begrijpt. De vraag is juist hoe je ze ontoegangkelijk maakt vanaf het internet.Overking schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 01:17:
Om het veilig te houden en eventuele hacks tegen te gaan vanwege de achterstand in firmware, configuratiefouten dus simpelweg de "attack surface" smal houden is een VPN iets voor jou...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik heb de standaard Telenet modem/router.
[ Voor 22% gewijzigd door karine1 op 24-07-2018 15:08 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq