LG Flatron plus, blauwe vlekken..??

Pagina: 1
Acties:

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
Iemand hier ook last van, ik denk dat ik hem maar weer ga omruilen, erg irritant!!! :(

Ze hadden het al een keer eerder geflikt om een nieuwe monitor, omdat de vorige bruine vlekken had, gewoon een andere afgekeurde of omgeruilde af te leveren aan mijn adres. Kortom ik had dus opnieuw een klote monitor, met gewoon bij alle resoluties ingestelde waarden, plus dat die rare USB sticker eraf was en de monitor niet eens in een kartonnen doos werd afgeleverd. Heb spijt dat ik geen 19ins sony heb gekocht......maar ja ga ze maar weer eens bellen......arrrgg :(

GREETZ RD :(

Verwijderd

Bij welke zaak was dat?
Weet ik dat ik daar niet meer koop >:)

best lullig van ze

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 20:04
Ik denk dat dit eerder aan de zaak ligt waar je je beeldkanon hebt gekocht dan aan het kanon zelf. Over de Flatron+ hoor je hele goede verhalen en ik heb er zelf ook prima ervaringen mee. Eis gewoon een monitor in een ongeopende doos met alles stickers erop en alle kabels/docs nog netjes in de verpakking.

Suc6,
Muyz

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
ik heb een iiyama 19" pro
ik heb geen gekke vlekken in beeld
ik heb wel service aan huis
ik heb wel 3 jaar garantie
ik heb ook een heleboel geld hiervoor betaalt
ik ben blij dat ik geen sony of lg heb :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
Hey,

De winkel heeft er niks mee te maken, dat was de onsite garantie van LG zelf. Daar hebben ze me al twee keer een al ingeruilde afgegeven.

Ga morgen maar weer eens bellen.....KUT

GREETZ RD