Hallo tweakers, ik wil al een tijdje mijn een nieuw computer aanschaffen aanschaffen om nieuwe games mee te kunnen spelen (Monster Hunter World, Battlefield 1, etc) en heb al een build in gedachte en ik vroeg mij of jullie snel een laatste check zouden kunnen doen zodat ik later geen ergenissen krijg, teveel spendeer aan iets of gewoon een simpele domme fout maak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem zou ik graag willen gamen op 1080p 60 hertz, ik ben van plan om Monster Hunter World te spelen en daarnaast Rainbow Six Siege. Daarnaast zou ik ook mijn gameplay willen opnemen met OBS. Daarnaast heb ik ook altijd programma's in de achtergrond aanstaan (zoals chrome en spotify). Ook zou ik het fijn vinden als ik de komende jaren geen nieuw systeem meer hoef aan te schaffen (minimum van 3 jaar)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maxim budget is 1400, ik heb al randapparatuur dus dat hoef ik niet aan te schaffen en verzendkosten kunnen er ook nog wel op.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles van mijn oude PC zal ik aan mijn vader geven als aangezien zijn computer al jaren oud is. Alleen mijn randapparatuur (muis, monitor etc) neem ik mee naar mijn systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tja alles wat ik nodig denk hebben staat in mijn wenslijst!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar niet verdacht goedkoop is dat het duurkoop wordt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou zijn fijn als mijn systeem niet zoveel lawaai maakt dat ik het aan de andere kant van mijn kamer het nog hoor. Anders dan dat heb ik geen andere eisen.
Ga je overklokken?
Ik heb express een chipset gekozen waarmee ik kan overklokken, zodat ik die optie altijd open hou voor in de toekomst. Maar bij aanschaf ga ik waarschijnlijk niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie naar mijn build kunnen kijken en elk rare beslissing van mij kunnen verbeteren. Ik weet ook niet alles.
Dit is de build dat ik in gedachte had:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem zou ik graag willen gamen op 1080p 60 hertz, ik ben van plan om Monster Hunter World te spelen en daarnaast Rainbow Six Siege. Daarnaast zou ik ook mijn gameplay willen opnemen met OBS. Daarnaast heb ik ook altijd programma's in de achtergrond aanstaan (zoals chrome en spotify). Ook zou ik het fijn vinden als ik de komende jaren geen nieuw systeem meer hoef aan te schaffen (minimum van 3 jaar)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maxim budget is 1400, ik heb al randapparatuur dus dat hoef ik niet aan te schaffen en verzendkosten kunnen er ook nog wel op.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles van mijn oude PC zal ik aan mijn vader geven als aangezien zijn computer al jaren oud is. Alleen mijn randapparatuur (muis, monitor etc) neem ik mee naar mijn systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tja alles wat ik nodig denk hebben staat in mijn wenslijst!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar niet verdacht goedkoop is dat het duurkoop wordt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou zijn fijn als mijn systeem niet zoveel lawaai maakt dat ik het aan de andere kant van mijn kamer het nog hoor. Anders dan dat heb ik geen andere eisen.
Ga je overklokken?
Ik heb express een chipset gekozen waarmee ik kan overklokken, zodat ik die optie altijd open hou voor in de toekomst. Maar bij aanschaf ga ik waarschijnlijk niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie naar mijn build kunnen kijken en elk rare beslissing van mij kunnen verbeteren. Ik weet ook niet alles.
Dit is de build dat ik in gedachte had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 190,84 | € 190,84 |
| 1 | ASRock AB350 Pro4 | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 1070 Ti iChill X3 | € 502,50 | € 502,50 |
| 1 | Fractal Design CORE 2500 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm | € 8,08 | € 8,08 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 1TB | € 209,- | € 209,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.363,22 | |