Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Panasonic lumix tz 90, post focus

Pagina: 1
Acties:

• Deninho85
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 06-06 07:32
Goedenavond,

Ik heb sindskort een tz90, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe de post focus functie werkt.
Ik heb de functie ingeschakeld, maar vervolgens krijg ik het niet voor elkaar om bij de gemaakte fotos de scherpte van de voorgrond of achtergrond in te stellen.
Iemand die de desbetreffende camera heeft en hier ervaring mee heeft?

• FireFly3k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-08 20:51
Als ik op mijn TZ100 een post focus foto terugkijk dan staat er linksboven in het scherm een knop. Als je daarna ergens op het scherm drukt wordt de focus daarop gezet.

PSN - 500px - Flickr

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True