ingang voor koptelefoon is dus uitgang, ja die zit op de frontbay (en schakeld meen ik gelijk speakers uit)
microfoon ingang zit ook op frontbay
beide 1/4" jacks
doe volgende je huiswerk beter door zelf bij creative in de specs te browsen
microfoon ingang zit ook op frontbay
beide 1/4" jacks
doe volgende je huiswerk beter door zelf bij creative in de specs te browsen
frontbay zit alleen bij platinum versie en dat is deze versie niet (als je het als set gekocht hebt tenminste) dus aan jouw reply heeft hij in dit geval niets
stond er niet bij welke versie die gekocht had 
en er zit een mic en line-in ingang op de 5.1 player, dus daar stop je je mic in
koptelefoon kan niet tegelijkertijd worden aangesloten met speakers. je zou een stereosplitter op de frontspeakeruitgang kunnen doen en daar je koptelefoon aanhangen. Maar of dat 'signaalverantwoord' is?
en er zit een mic en line-in ingang op de 5.1 player, dus daar stop je je mic in
koptelefoon kan niet tegelijkertijd worden aangesloten met speakers. je zou een stereosplitter op de frontspeakeruitgang kunnen doen en daar je koptelefoon aanhangen. Maar of dat 'signaalverantwoord' is?
Verwijderd
dat kaartje is perfect. Maar is een stukkie duurdere set als de dtt2500 van dezelfde fabrikant niet iets voor je? Tikkie meer vermogen en een externe decoder zodat je ook bv de huiskamer dvd speler of een minidisk(via converter, of direct met een dtt3500, wel duur
) aan kunt sluiten.
Wat games betreft rulen beide sets gewoon. In cs wordt k ik weet niet hoe vaak voor wallhacker uitgemaakt, terwijl k gewoon puur op geluid kan "zien" waar ze zitten. Lamers
Wat games betreft rulen beide sets gewoon. In cs wordt k ik weet niet hoe vaak voor wallhacker uitgemaakt, terwijl k gewoon puur op geluid kan "zien" waar ze zitten. Lamers
Pagina: 1