Poosje terug werd mijn Reddit account geflagged als onveilig dus hebben ze mijn account gelocked. Het is vrij simpel te unlocken, gewoon reset mailtje laten versturen. Helaas heb ik het domein en dus ook het mailadres waar de Reddit account aan hangt niet meer in gebruik. Reddit kan niet helpen met het veranderen van een account. Dus ik heb nu de keuze om een 7 jaar oud account weg te gooien of een domeinnaam te registreren met een mailadres en daar de reset mail heen te sturen. Ik heb al even rondgekeken maar er zijn geen plekken waar je tijdelijk een domein kan regelen, althans ik kan ze niet vinden. En al helemaal niet waar je enkel een mail adres nodig hebt. Zijn er suggesties/oplossingen?
Het gaat hier dus om een .nl account. Ik kan in Reddit mijn mailadres niet meer wijzigen dus moet ik het naar mijn oude mailadres sturen en dat domein heb ik niet.
Het gaat hier dus om een .nl account. Ik kan in Reddit mijn mailadres niet meer wijzigen dus moet ik het naar mijn oude mailadres sturen en dat domein heb ik niet.
[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 23-07-2018 19:28 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps