Goedkoopste manier voor een tijdelijk mailadres.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Poosje terug werd mijn Reddit account geflagged als onveilig dus hebben ze mijn account gelocked. Het is vrij simpel te unlocken, gewoon reset mailtje laten versturen. Helaas heb ik het domein en dus ook het mailadres waar de Reddit account aan hangt niet meer in gebruik. Reddit kan niet helpen met het veranderen van een account. Dus ik heb nu de keuze om een 7 jaar oud account weg te gooien of een domeinnaam te registreren met een mailadres en daar de reset mail heen te sturen. Ik heb al even rondgekeken maar er zijn geen plekken waar je tijdelijk een domein kan regelen, althans ik kan ze niet vinden. En al helemaal niet waar je enkel een mail adres nodig hebt. Zijn er suggesties/oplossingen?

Het gaat hier dus om een .nl account. Ik kan in Reddit mijn mailadres niet meer wijzigen dus moet ik het naar mijn oude mailadres sturen en dat domein heb ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 23-07-2018 19:28 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:55
Je kan toch voor een paar euro een domeinnaam aanmaken en dan een e-mailbox erop aanmaken? Dan is het probleem relatief eenvoudig opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welk TLD? Een domein, zonder hosting, kost je bij een beetje stunter 1 cent ofzo. Hell, al kost het je een tientje.

Of is dat je account niet waard?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er zijn wel (genoeg) van die services die een tijdelijk adresje aanbieden voor registraties e.d.

Sommigen werken maar 30 dagen, sommigen nog korter. Wat voor dienst zat je aan te denken?

https://getnada.com/ -> geen wachtwoord oid, als iemand je adres kan raden, kan 'ie bij je emails
https://temp-mail.org/en/ -> nog eentje, vast ook geen wachtwoord

Anyway, genoeg te vinden: https://www.google.nl/sea...mail+registration+address

[ Voor 41% gewijzigd door Osiris op 23-07-2018 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:07

Barrycade

Through the...

Gmail of je provider mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:19:
Welk TLD? Een domein, zonder hosting, kost je bij een beetje stunter 1 cent ofzo. Hell, al kost het je een tientje.

Of is dat je account niet waard?
Ik heb er wel wat centen voor over :) het gaat om een .nl account.
Jordyz schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:18:
Je kan toch voor een paar euro een domeinnaam aanmaken en dan een e-mailbox erop aanmaken? Dan is het probleem relatief eenvoudig opgelost?
Hm heb niets gevonden waar ik dit tijdelijk kan. Al die dingen kosten 40 euro :/

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 23-07-2018 19:30 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:16

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:55
MrVegeta schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:29:
[...]

Ik heb er wel wat centen voor over :) het gaat om een .nl account.

[...]

Hm heb niets gevonden waar ik dit tijdelijk kan. Al die dingen kosten 40 euro :/
Kijk bijvoorbeeld Versio?
Of je moet een domeinnaam voor een jaar afnemen en een webhosting/e-mail voor een maand? Weet niet of dat nog kan? Vroeger ging dat namelijk wel bij sommige leveranciers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@MrVegeta webreus 6.99/jaar, ovh hetzelfde qua prijs. Even geen BTW bekeken maar sowieso minder dan 40 Euro die je gevonden hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 15:54
Gebruik ik ook altijd als ik een onzinregistratie moet doen of ff snel een kortingscode moet bemachtigen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij TransIP kost een .nl domein je 4 euro, en een maandje mail 2 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 17:49
Als je een domeinnaam registreert, kan ik je wel tijdelijk een mail only pakket geven om je ww te kunnen resetten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:01
Als ik TS goed begrijp moet hij een specifiek e-mailadres hebben om de herstel-e-mail van reddit te kunnen ontvangen. Tenzij het domein op het ogenblik vrij beschikbaar is zal TS de hulp moeten hebben van de huidige eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
hcQd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:25:
Als ik TS goed begrijp moet hij een specifiek e-mailadres hebben om de herstel-e-mail van reddit te kunnen ontvangen. Tenzij het domein op het ogenblik vrij beschikbaar is zal TS de hulp moeten hebben van de huidige eigenaar.
Het adres is wel beschikbaar. Ben alleen ff aan het kijken naar de goedkoopste optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

MrVegeta schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:14:
Het adres is wel beschikbaar. Ben alleen ff aan het kijken naar de goedkoopste optie.
Hoe dan ook de domeinnaam alvast vastleggen, je kan ook (tijdelijk) je eigen mailserver draaien. Kan vaak ook op je NAS als je die hebt. Sommige hosting partijen bieden ook een catch-all met forward aan zonder meerkosten. Kan je ook wel een (tijdelijk) google gsuite account geven.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:22

rjong5

?

Domeinnaam registreren en een trial van office365, is 30 dagen geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:05
Zoho heeft een gratis versie waar je je mail kan laten bezorgen. Ik weet dat als je bij argeweb alleen de naam registreerd kun je met je dns doen wat je wilt (namelijk mx records naar zoho verwijzen).

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 09:17
strato alleen domein en mail registreren kost bijna niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
j_bos schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:07:
strato alleen domein en mail registreren kost bijna niks
https://www.strato.nl/mai...iqxWQDKeXNOMaAj0xEALw_wcB

7,50. Beetje suf die 5 euro. Maar dit is inderdaad de goedkoopste die ik heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:22
MrVegeta schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:11:
[...]

7,50. Beetje suf die 5 euro. Maar dit is inderdaad de goedkoopste die ik heb gevonden.
Bij Vimexx betaal je 0.45 p/m met een totaal van € 6,53 inc. btw. Mocht je hem gaan afnemen heb ik nog een referral link voor je :9

https://vimexx.nl/email/emailadres

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 24-07-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je kunt voor een .nl domeinnaampje prima je eigen mail hosten op een VPS of thuis op een servertje als het toch maar om één mailtje gaat.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 17:49
Stuur me even een pb.. dan kan ik een account voor je aankaken op mijn server.. draait gewoon directadmin, kan je zo mail accounts aanmaken, dien je alleen ergens goedkoop een domeinnaam te registreren
MrVegeta schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:11:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 16:38
Heb mijn domein bij transip staan, kost je € 4,- voor het eerste jaar. Mailbox heb ik zelf gratis bij Zoho. Voorheen een Office 365 Exchange mailbox maar ik vond het de kosten niet (meer) waard voor mijn privé gebruik.

4 Euro voor een jaar lang je eigen domein + mail dus. Niets van te zeggen lijkt me :)
Pagina: 1