asus vivobook f555qa-dm088t een goede laptop?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

ik zag deze laptop bij de media markt met maar 1 review en kan hem hier nergens vinden. nou zou ik graag van jullie willen horen of iemand hem desnoods ook heeft en ervaring wil delen en wat jullie van de laptop vinden (ook als het hem niet hebt)

waarom deze laptop? mijn laptop is plots kapot gegaan en ik heb er een nodig voor school. mijn max budget is 650 en dit is wat ik kon vinden wat mij nog redelijk goed leek en waar ik ook nog redelijk op kan gamen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
ik gebruik heb voornamelijk voor school (PowerPoint en Word.) en ik game dus via steam en blizzard. games die ik veel speelde de laatste tijd : space engineers, dying light, 7days to die, warframe, call of duty black opps 3, astroneer, human fall flat, overwatch, heroes of the storm en nog een aantal zoals deze.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

ik had dus hiervoor de HP 15-an080nb Star Wars SE. was een prima laptop tot die het begaf. ik ga daarmee overigens morgen nog mee naar de computer zaak in mij stad om vast te stellen wat het is.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt ;) _/-\o_ O+

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben je "officieel" student? Onder andere bij HP en Dell krijg je dan tot 30% korting op hardware.

Dan zou eventueel pricewatch: HP Envy 13-ad112nd een mooie optie worden?

/edit: ah, je zoekt mogelijk ook een dedicated / snellere GPU... Dat wordt mogelijk een uitdaging in die prijsklasse.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 23-07-2018 15:46 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:44:
Ben je "officieel" student? Onder andere bij HP en Dell krijg je dan tot 30% korting op hardware.

Dan zou eventueel pricewatch: HP Envy 13-ad112nd een mooie optie worden?

/edit: ah, je zoekt mogelijk ook een dedicated / snellere GPU... Dat wordt mogelijk een uitdaging in die prijsklasse.
Ik ben officieel student in het mbo :) net mijn diploma gehaald in mbo2 en ga nu door in het mbo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:47:
[...]

Ik ben officieel student in het mbo :) net mijn diploma gehaald in mbo2 en ga nu door in het mbo 3
Is pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb001nd iets?

Staat in de BBG van vorige maand als "alternatief"; als je hier korting op kan krijgen bij HP, heb je best een beefy laptop om lekker mee uit de voeten te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:50:
[...]

Is pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb001nd iets?

Staat in de BBG van vorige maand als "alternatief"; als je hier korting op kan krijgen bij HP, heb je best een beefy laptop om lekker mee uit de voeten te kunnen?
Hmmm zat er even naar te kijken en zag dat er een Intel UHD Graphics 620 in zit die niet heel ideaal is voor gamen :( maar die korting zal ik zeker even gaan checken :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:54:
[...]

Hmmm zat er even naar te kijken en zag dat er een Intel UHD Graphics 620 in zit die niet heel ideaal is voor gamen :( maar die korting zal ik zeker even gaan checken :o
En: GeForce GTX 1050 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owh? ik zie die niet staan :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:56:
[...]

Owh? ik zie die niet staan :o
Extra filtertje voor HP
Meerdere machines voor je; hopelijk zijn de overige specs naar tevredenheid en vallen ze binnen eventuele kortingsmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:00:
[...]

Extra filtertje voor HP
Meerdere machines voor je; hopelijk zijn de overige specs naar tevredenheid en vallen ze binnen eventuele kortingsmogelijkheden.
Alvast heel erg bedankt <3
Ik zat net op te zoeken hoe dat met die korting zit.. weet je dat toevallig? :o
Pagina: 1