Eerst Tweakers, dan shoppen! Bekijk onze selectie van de beste Black Friday deals en voorkom een miskoop door valse kortingen.
Toon posts:

Hoe schrijf ik me uit van dit forum, zie nergens hoe !

Pagina: 1
Acties:
  • 851 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoe schrijf ik me uit van dit forum, zie nergens hoe. Niet echt passend bij en visa versa, geeft niks, passen we paar andere sloffen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2018 15:46 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/

12 Opheffen Account
12.1 Het Lid kan zijn Account laten opheffen indien hij niet langer van de Website gebruik wenst te maken. Het Lid dient dit per e-mail aan Tweakers.net kenbaar te maken onder opgave van zijn Inloggegevens.

12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers.net zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.

12.3 Tweakers.net heeft het recht het Account van het Lid op te heffen indien het Lid gedurende twaalf (12) maanden geen gebruik heeft gemaakt van zijn Inloggegevens.

12.4 Tweakers.net en de Crew zijn niet gehouden tot vergoeding van kosten of schade van het Lid in verband met het opheffen van een Account op welke reden dan ook.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-11 19:52

Felyrion

goodgoan!

Deze vraag heb je al gesteld en is al beantwoord:

Hoe schrijf ik mij uit van dit forum ?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Toch vreemd dat je een mail moet sturen, een knop 'verwijder mijn account' zou makkelijker en logischer zijn.

Daarnaast zou het opschonen van oude accounts > 1 jaar inactief ook prima automatisch kunnen?

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Goed, dit heeft niets in Algemene Zaken te zoeken en verplaatsen heeft weinig zin aangezien het antwoord al gegeven is. Dit topic kan op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.