Toon posts:

Welke tv kopen? LED of OLED? Budget €1500

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil deze week een tv gaan kopen. Twijfel tussen Oled en Led
Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Door alle info op internet zie ik soms door de bomen het bos niet meer. Alles heeft weer voor en nadelen.

Ik dacht zelf aan de PHILIPS 55POS9002/12 of de LGC7
(heb een externe audiobron en een xbox one) en kijk vooral films 8)7

Wat kan ik nou het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

LG dus want Philips is niet meer wat het geweest is.

Lees reviews, gooi er een paar honderd Euro bij en haal een C8.

Alternatief: Sony 9005-serie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:57

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:59:
Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Door alle info op internet zie ik soms door de bomen het bos niet meer. Alles heeft weer voor en nadelen.

Welke info op het internet ?
Welke voor en nadelen hebben deze TV's voor jou specifiek?
Waarom valt je oog op die TV's en niet op een andere?
Wil je 4k of 1080p?
Heb je de TV's al in real life gezien?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:03
De Philips heeft een tragere interface. Ik zou ook voor de c7 gaan (dat heb ik zelf ook gedaan). Die pik je nu op voor 1400 euro. De Philips is voor rond de 1200 te vinden met cashback (als die er nog is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij plattetv geweest in Arnhem. Daar wezen ze me op de philips en maakte van de 1800 euro er 1550 van. Maar dat is zoals ik hierboven lees dus niet eens zo goedkoop. De C7 bent u dus wel tevreden mee?

De c8 wat bied die aan voordelen op de c7.

Snelle scenes moeten er goed scherp uitzien en de zwart waarde ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien dat ik het niet helemaal duidelijk aangaf maar heb je reviews gelezen? Sterker nog; de C8 is zeer recent nog besproken op Tweakers.net

Ook zijn er tientallen topics over bepaalde merken, modellen en prijsstellingen op GoT; allicht kan je daar even doorheen wandelen. Kost je misschien een uurtje met snel/begrijpend lezen maar dan denk ik dat je in ieder geval de basis wel hebt van wat bepaalde TV's kunnen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in CEA, TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel wat van tv's hoor. Maar uiteindelijk wil je toch gewoon het beste halen voor je budget. En omdat op tweakers iedereen altijd goed de prijzen in de gaten houd. En die prijzen met de minuut weer veranderen. Was ik gewoon even benieuwd naar welke type nummers jullie nog mee kwamen. De C8 is misschien ook een idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03

Felyrion

goodgoan!

Ik zou ook zeker even buurten in dit topic:
[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Daar worden actuele aanbiedingen en prijzen besproken die normaalgesproken niet in de winkel of op internet vernoemd worden. Scheelt zo een paar honderd euro op een TV in jouw prijscategorie.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:59:

Met jouw budget zou ik voor de LG C7 of C8 gaan. Als je even in het OLED-prijzentopic kijkt, zul je zien dat je beide voor jouw budget kunt aanschaffen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor alle hulp. Ik ga kijken of ik de C8 kan bemachtigen voor 1500. Dat lijkt me wel een goede optie. Op dit moment zie ik hem voor 1800 minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 15:41

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:49:
Dankjewel voor alle hulp. Ik ga kijken of ik de C8 kan bemachtigen voor 1500. Dat lijkt me wel een goede optie. Op dit moment zie ik hem voor 1800 minimaal.
als je rente punten hebt bij ing.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6758911

heb zelf de 9002 perfect voor gamen. snelle beelden geen probleem dankzij de p5 soc.

prima tv erg tevreden over :) trage interface?? geen idee. android. werkt soepel.

opmerkingen dat philips niks meer is slaat nergens op. lekker zelf kijken en vergelijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hubert op 24-07-2018 14:53 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:49:
[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Op de laatste pagina's van dat topic (incl de zoekopdracht) zie je dat verschillende mensen hem voor circa € 1800 kopen, maar dat er dan nog € 300 cashback vanaf gaat, mits je hem bij een geselecteerde winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja had gekeken helaas viel die bron niet onder het cashback fenomeen! we blijven kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hubert schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:52:
[...]

als je rente punten hebt bij ing.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6758911

heb zelf de 9002 perfect voor gamen. snelle beelden geen probleem dankzij de p5 soc.

prima tv erg tevreden over :) trage interface?? geen idee. android. werkt soepel.

opmerkingen dat philips niks meer is slaat nergens op. lekker zelf kijken en vergelijken.
Ik heb hem ook en ik ben tevreden over het beeld, maar ik ben van mening dat het ding een ultra trage interface heeft, echt bizar.

Dus als je het smart platform belangrijk vindt, raad ik deze TV af. Als het je gaat om meeste bang for the buck, dan is het een redelijke keus bij de ING rentepunten winkel. Ik had hem voor 1300 - 200 cashback en vond dat een prima deal.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 12:49
Het feit dat je het over 'led-tv' hebt laat wel weer mooi zien hoe enorm je je hebt verdiept in de mogelijkheden!

Ik zou zeggen kijk nog even verder op het grote internet en zoek ook even op de term LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:25:
Ja had gekeken helaas viel die bron niet onder het cashback fenomeen! we blijven kijken
er zijn toch meer winkels die wel meedoen met de cashback en waar je naar de beste prijs kunt vragen door te bellen? Volgens mij moet dat prima lukken als je het topic een beetje doorleest ;) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja natuurlijk. Maar daar kost de tv geen 1800. Maar 2500 en dan is de cashback niet heel aandoenlijk meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

@Verwijderd Ik vind het wel lastig je te helpen als je hulp in de wind slaat of goede tips niet leest. Er staan in dat topic dat @Jorgen noemt (lees de laatset 50 reacties gewoon) meerdere winkels die hem voor 1800 aanbieden, waar 300 euro cashback vanaf gaat.

Lees ook de rode tekst onderaan dat topic.

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 25-07-2018 12:23 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

JvS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:22:
@Verwijderd Ik vind het wel lastig je te helpen als je hulp in de wind slaat of goede tips niet leest. Er staan in dat topic dat @Jorgen noemt (lees de laatset 50 reacties gewoon) meerdere winkels die hem voor 1800 aanbieden, waar 300 euro cashback vanaf gaat.

Lees ook de rode tekst onderaan dat topic.
Inderdaad dat dus. De winkel bellen (bijv Foka) refereren aan het oledprijzentopic hier op Tweakers, betere prijs ontvangen, cashback innen, genieten van je C8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Bij Von Burg. Heb even gebeld ik was de laatste zei hij. Nu gaat de prijs weer omhoog. Heel erg bedankt allemaal voor jullie expertise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:46:
Het is gelukt. Bij Von Burg. Heb even gebeld ik was de laatste zei hij. Nu gaat de prijs weer omhoog. Heel erg bedankt allemaal voor jullie expertise!
_O- haha ik mag hopen dat je weet dat het een smoesje is om je een extra goed gevoel te geven over de koop.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 22:30
Fietsbel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:47:
[...]

_O- haha ik mag hopen dat je weet dat het een smoesje is om je een extra goed gevoel te geven over de koop.
Heeft onze lieve vriend überhaupt naar iets geluisterd in HEEL dit topic :'( :O
Pagina: 1