Toon posts:

Wanneer loopt ie lekker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met wat voor een processor loopt zo'n GF3
nu echt lekker?

Ik heb een intel PIII 450MHz, 192 MB RAM
Asus P2B Mobo

Is dit genoeg?:?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:17
Lijkt me niet genoeg, denk dat ie echt lekker loopt bij +-1 ghz

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kun je beter een GF2(MX) kopen, die loopt best goed op een P3-500 naar mijn ervaring. Volgens mij unleash je de power van een GF3 niet met CPU < 800MHz dus dan is het een beetje weggegooid geld (tenzij je je cpu/mobo over een tijdje wilt upgraden)... Ga dan voor de goedkopere GF2(MX)...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gewoon kopen. gebruik je hem eerst voor de "helft" en daarna (als je een snelle cpu hebt) helemaal. dan heb je er veel langer plezier van.

ik weet wel dat mijn TNT2 (overgeklokt) boven de 700 mhz weinig sneller loopt.

Verwijderd

Ik zou zeggen bij ongeveer 1GhZ, maar dat is puur mijn ervaring en mening.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40
GeForce 2 GTS kopen (dat loopt prima, althans op mijn PIII 450 gaf het een vrij groot voordeel boven mijn TNT2 Ultra) en de rest in een CPU upgrade stoppen.
Een GF3 zal niet sneller zijn in de resoluties die speelbaar zijn op je 450mhz, denk zonde geld. Of je moet het idd zien als een lange termijn aanschaf die naar een volgend systeem gaat.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Heb een Celeron 333A lange tijd geleden gehad en 256mb 100mhz en een Abit hb6 mobotje.

Daar zat een Viper 330 in.
(Ga nu niet denken dat ik in vorige topics een v330 kon kopen, nee dit is een andere.)

Inderdaad een oud kaartje, kwam nog uit een p2 233 ofzo.

Heb ik een Asus v3800 tnt2 ultra deluxe gekocht en wauw alle games draaide op mijn res. op 78 fps en hoger. (1024x768 16 bit)

Quake III arena op 1600x1200 wat niet echt te doen en kocht ik maar een Asus V7700 gts.

Die werkte wel erg snel met een verschil van 17 fps in mijn res.

Toch raad ik je een gts aan omdat je daar in de toekomst wat meer aan hebt.

Greetzz...
Pagina: 1