Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• XBWillem
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16-04 14:26
Hoi Tweakers! Ik heb een verschrikkelijk open vraag voor jullie: wat is er hot in de kunstmatige intelligentie?

Ik ben op zoek naar interessante, actuele onderwerpen uit de AI wereld. Welke nieuwe ontwikkelingen, welke bedrijven zijn goed bezig, universiteiten en veelbelovend research, machine learning... Hebben jullie goede tips? :)

Mijn vraag komt vanuit 2 hoeken. Enerzijds ben ik als organisator van zakelijke congressen in de ICT-wereld op zoek naar naar "coole dingen" (sorry). Anderzijds vind ik het een mega interessant onderwerp. Denk aan de robots van Boston Dynamics, Westworld, robot bands, AI Hackathons, enz.

Thnx!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:45

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Tenzij je 't over 't daadwerkelijk programmeren van een AI wil hebben (en dat wil je niet afgaand op je TS) snap ik niet waarom je dit in Programming post :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• XBWillem
quote:
RobIII schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:53:
Tenzij je 't over 't daadwerkelijk programmeren van een AI wil hebben (en dat wil je niet afgaand op je TS) snap ik niet waarom je dit in Programming post :?
Aha... dan is dit niet de juiste keuze. Waar adviseer je dit topic (naar) te (ver)plaatsen?

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:45

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Ik gok Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij gezien je wil weten wat "hot" is...
(Op persoonlijke titel: ik vind 't sowieso een non-vraag. Wat de één "hot" vindt zal de ander slaapverwekkend vinden. Wat "hot" is bepaal je zélf).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Mijn tip is het nieuws in de gaten houden via bijvoorbeeld Google News. Verder is het zo'n breed onderwerp met toepassingen in allerlei sectoren als gaming, robots, virtuele medewerkers, shopping aanbevelingen, handelen op de beurs of iets simpels als je het klimaat in je huis regelen.
Het kan dus handig zijn te definiëren in welke sector of welke rol je wilt kijken wat hip and happening is.

• XBWillem
quote:
Tsurany schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:56:
Mijn tip is het nieuws in de gaten houden via bijvoorbeeld Google News. Verder is het zo'n breed onderwerp met toepassingen in allerlei sectoren als gaming, robots, virtuele medewerkers, shopping aanbevelingen, handelen op de beurs of iets simpels als je het klimaat in je huis regelen.
Het kan dus handig zijn te definiëren in welke sector of welke rol je wilt kijken wat hip and happening is.
Thnx! Een simpel voorbeeld als klimaat regelen is eigenlijk al leuk. Ik ga verder zoeken, hartelijk dank.

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 12:49

defiant

Moderator General Chat
Goed dat je zelf verder zoekt, als je iets specifieks wilt bediscussiëren kan dat natuurlijk altijd, maar een algemene zoekvraag naar wat 'hot' is inderdaad erg arbitrair en heeft weinig discussie waarde. Als je iets specifieks wilt bespreken dan moet je even een nieuw topic aanmaken, deze doe ik namelijk op slot.

Climate dashboard

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True