Hoihoi
Mijn pc heeft inmiddels de geest gegeven, dus had ik besloten om zelf een pc te gaan samenstellen. Achteraf blijkt dit een aardige klus voor een beginner, maar het is het hopelijk waard.
Dit is dus mijn eerste “build” en nu heb ik dus de vraag of dit geschikt is voor voornamelijk fotobewerking met Photoshop. Mijn budget is rond de 500 euro (erover zou mogen, alleen als dit een groot voordeel met zich meebrengt).
Geen idee of ik mijn topic hier moet plaatsen dus als ik fout zit hoor ik graag waar ik wel moet zijn
Dit is wat ik inmiddels heb samengesteld:
1 AMD Ryzen 5 2400G Boxed
3 CoolerMaster SickleFlow Red 120mm
1 Cougar MG-110W Window Mini Tower Black
1 DeepCool GammaXX 300
1 G. Skill Aegis Black/Red 8GB DDR4-2666 CL19 Kit
1 MSI B350M Mortar
1 Patriot Burst 120GB SSD
1 Seagate Pipeline 500GB Harddrive
1 Xilence Performance A+ 630Watt
Dus? Is dit een beetje geschikt voor fotobewerking? Zo niet, wat kan beter? En gaat het überhaupt wel werken? Reacties/opmerkingen worden gewaardeerd
Mijn pc heeft inmiddels de geest gegeven, dus had ik besloten om zelf een pc te gaan samenstellen. Achteraf blijkt dit een aardige klus voor een beginner, maar het is het hopelijk waard.
Dit is dus mijn eerste “build” en nu heb ik dus de vraag of dit geschikt is voor voornamelijk fotobewerking met Photoshop. Mijn budget is rond de 500 euro (erover zou mogen, alleen als dit een groot voordeel met zich meebrengt).
Geen idee of ik mijn topic hier moet plaatsen dus als ik fout zit hoor ik graag waar ik wel moet zijn
Dit is wat ik inmiddels heb samengesteld:
1 AMD Ryzen 5 2400G Boxed
3 CoolerMaster SickleFlow Red 120mm
1 Cougar MG-110W Window Mini Tower Black
1 DeepCool GammaXX 300
1 G. Skill Aegis Black/Red 8GB DDR4-2666 CL19 Kit
1 MSI B350M Mortar
1 Patriot Burst 120GB SSD
1 Seagate Pipeline 500GB Harddrive
1 Xilence Performance A+ 630Watt
Dus? Is dit een beetje geschikt voor fotobewerking? Zo niet, wat kan beter? En gaat het überhaupt wel werken? Reacties/opmerkingen worden gewaardeerd