Zoek mijn iphone werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 07:56
Hallo,

Ik ben hier de functie zoek mijn iphone aan het testen. Als we met de iphone naar een ander dorp gaan, zie ik achter mijn pc thuis maar één locatie waar de iphone geweest is. Het lijkt er op dat dit gratis wifi plekken zijn en dat de gps functie niet werkt. Wat ik helemaal raar vind is dat de iphone vraagt om de verificatie toe te staan. (op de pc heb ik dan ingelogd op de id van iphone, om de iphone te zoeken) Bij diefstal zullen ze verificatie natuurlijk niet toestaan anders weet je waar de dief is. Mijn locatievoorziening staat aan, hoe kan het dat ik maar één keer zie waar de iphone is en hoe blijft dat weg die verificatie?

gr, Henry

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:17
Als het inderdaad alleen gratis wifi hotspots zijn dan is er een mogeljkheid dat locatievoorziening voor ‘find my iphone’ uit staat. Iig voor 4G internet.

• henry70
locatie voorziening staat niet uit.

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik neem aan dat je wel gewoon een internetbundel hebt? Hoe je het nu vertelt lijkt het alsof je iPhone alleen verbinding maakt met WiFi.

Wat betreft de tweestapsverificatie, deze zal elke keer verschijnen wanneer je op een nieuw apparaat inlogt. Hoewel je de inlogpoging op je toestel kan afwijzen, kan je zonder ook toegang krijgen tot 'Zoek mijn iPhone'. Heeft verder dus niet veel invloed, mocht je toestel gestolen worden.

• henry70
de iphone heeft normaal gesproken geen internet verbinding. Maar ik heb het idee dat wanneer ik een locatie getraceerd heb, dat dat een gratis wifi plaats is. Denk nu ook dat het alleen met internet verbinding werkt, is er een mogelijkheid om zonder internetverbinding je mobiel te traceren?

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
henry70 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 19:22:
is er een mogelijkheid om zonder internetverbinding je mobiel te traceren?
Nee.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:06
Nee want de iPhone moet de locatie versturen naar Apple en dat gaat via internet. Daarom zie je ook alleen de plekken waar de iPhone verbinding met internet heeft gemaakt.

• henry70
bedankt, heel veel hebben we er dan niet aan. Lang niet iedereen heeft permanent verbinding.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
henry70 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:40:
bedankt, heel veel hebben we er dan niet aan. Lang niet iedereen heeft permanent verbinding.
Vrijwel elk modern mobiel abonnement komt met (beperkte) MBs. Zelfs het Simpel abo van mijn opa van €2,50 per maand komt inclusief 500MB.
Pagina: 1